zaterdag 25 oktober 2014

Make-up Revolution Vivid Baked Highlighter - Golden Lights


Make-up Revolution is een merk waar ik nog geen kennis mee gemaakt had. Een merk wat pas in maart dit jaar werd gelanceerd en waar ik veel goede dingen over gelezen heb. Toen ik deze highlighter van Saskia kreeg was ik dan ook dolblij. Ik was erg benieuwd naar dit product. Zijn jullie dat ook?




Dit product is een prachtige gebakken highlighter met een mooi patroontje erin. De verpakking bevat 7,5 gram wat vrij veel is. Ik heb de highlighter in kleur Golden Lights en deze heeft een mooie gouden glans. Naast deze zijn er nog twee kleuren, namelijk Peach Lights en Pink Lights. 


De highlighter doet me denken aan Nars Albatross, maar omdat ik die niet heb, kan ik ze niet vergelijken. Helaas. 



Wauw, wat is ie mooi. Het is echt een prachtige highlighter die heel goed gepigmenteerd is. Kijk hier dus mee uit. Wees er voorzichtig mee en gebruik niet té veel, tenzij je er als een discobal uit wilt zien.

En natuurlijk heb ik de prijs even opgezocht voor jullie. Sinds kort wordt Make-up Revolution verkocht via www.makeupmusthaves.nl. Heel fijn dat we het dus gewoon op een Nederlandse site kunnen bestellen, waar we gewoon met iDeal kunnen betalen. De highlighter is daar te koop voor €3,79. Een mooi prijsje, waar Make-up Revolution om bekend staat.

Zijn jullie al bekend met dit budget merk?

23 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie glans geeft de highlighter ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoooo ik wil echt bestellen van dit merk, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw that's gorgeous! Echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een mooi product zeg. Prachtige glans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ziet er mooi uit! Kende dit product ook nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die highlighter ziet er erg mooi uit! Ik denk dat ik binnenkort eens een bestelling bij Make Up Revolution ga plaatsen, want hun hartvormige blushes zijn ook to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, super mooi. Ik wil echt dingen hebben van dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige foto's ziet er goed uit meis liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doet me heel erg denken aan de highlighter van Mua, mooi is deze ook! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie highlighter! Hij is ook nog redelijk gepigmeteerd! :) Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat patroontje alleen al is geweldig! Hij ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, ik vind hem echt super mooi! Ben benieuwd hoe 'ie er op je gezicht uitziet. Voor zaterdag staat er bij mij ook een artikel over make-up revolution op de planning. Ben erg enthousiast over dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is super mooi heh!!! Ben blij dat je er blij mee bent!! xx

    BeantwoordenVerwijderen