dinsdag 28 oktober 2014

25 questions tag

Bij Jiami kwam ik deze leuke tag tegen en al voor ik de vragen had gezien wilde ik 'm overnemen.. Het zijn 25 hele random vragen die ik ingevuld heb. Ik heb hem wel een klein beetje anders gemaakt omdat ik dit een leukere manier vind. Kijk je mee?

De vragen zijn niet vandaag ingevuld, maar eerder deze week. De antwoord kloppen dus niet allemaal met vandaag maar ik denk niet dat dat de pret drukt. Laten we beginnen!

Huisdieren
Die heb ik niet en ook nooit gehad. Mensen vinden dit vaak gek maar ik weet niet beter en mis het ook niet ofzo. Mijn vriend heeft wel een heel lief hondje dus een heel klein beetje heb ik wel een huisdier.

De drie dichtstbijzijnde dingen
Dat zijn mijn laptop, mijn telefoon en de bank. Mijn laptop natuurlijk om de tag in te vullen, mijn telefoon omdat die gewoon bijna altijd bij me is en de bank omdat ik daarop zit. Op dit moment ben ik alleen thuis en dan vind ik het heel fijn om gewoon beneden te zitten en te werken aan m'n blog of aan school.

Het weer
Op dit moment schijnt de zon, maar het is vandaag super afwisselend, dus het zou zomaar kunnen dat als ik klaar ben met invullen, dat het weer regent. Typisch een herfstdag dus.

Rijden en ongelukken
Of ik rij? Uh, ja.. Op m'n fiets. Maar nee, een rijbewijs heb ik niet en daar ben ik ook nog niet mee bezig. Ik wil het wel graag halen hoor maar vind het nu niet zo nodig dus dat komt wel. Een ongeluk heb ik nog nooit gehad.

Opstaan
Vanmorgen was ik om half 8 wakker en een uurtje later was ik eruit. Dat is best wel vroeg voor mij voor een vakantiedagje maar ik moet heel eerlijk zijn, het is een stuk fijner dan tot 11 uur in bed liggen en pas iets gaan doen als het middag is.

Douchen
Telt in bad ook? Dan was het gisterenavond voor het laatst. Heerlijk vind ik dat.
Film
Oke, hier moet ik echt over nadenken. Ik ben niet iemand die veel films kijkt, liever series. Maar de laatste film die ik gezien heb, is What If. Dat was een romantische komedie in de bioscoop.

Sms'je
Het laatste sms'je wat ik kreeg was van mijn moeder. Dat was 'Zit weer in de tram, ben alleen toetje vergeten.' Echt onwijs interessant, haha.

Ringtone
Mijn ringtone is zo'n klassieke oude telefoon, zoals veel mensen met een iPhone hebben.

Landen
Er zijn niet zoveel andere landen waar ik ben geweest.. Alleen België, Duitsland, Frankrijk en Egypte. Naar Frankrijk ga ik eigenlijk elk jaar op vakantie met mijn ouders, zusje en mijn vriend sinds we samen zijn. Egypte was een hele toffe ervaring. Volgend jaar kan ik ook Spanje en Oostenrijk aan dit lijstje toevoegen, I like.
Sushi
Of ik van sushi hou? Maar natuurlijk! Wie wil er met mij op sushi date? Hihi.

Boodschappen
Boodschappen doe ik eigenlijk niet. Maar anders is 't vaak even bij de C1000 die op 5 minuutjes afstand zit.

Slaappilletjes
Die heb ik wel ooit gebruikt, maar dat is al best wel een tijdje geleden. Ik kon toen heel slecht in slaap komen en dan nam ik tabletjes waar je sneller moe van werd.

Broers en zussen
Ik heb één zusje, van 15 jaar. Ik vind dat altijd wel gezellig en we kunnen ook bijna altijd goed met elkaar overweg. Maandag zijn we nog gezellig wezen shoppen in Nijmegen.
Computer of laptop
Ik heb een laptop en dat vind ik heel fijn om mee naar school te nemen. Sinds m'n verjaardag heb ik een nieuwe. Het is een beetje een look-alike van een Macbook Pro, maar dan een stukje goedkoper en van Asus.

Verjaardag
Op mijn volgende verjaardag wordt ik 19 jaar, maar dat duurt nog even want dat is pas 27 augustus weer.

Bril of lenzen
Ik heb geen van beide en daar ben ik heel blij mee. Wie weet heb ik het ooit nog nodig. Ik denk niet dat ik het heel erg zou vinden, maar wel even wennen natuurlijk.

Haarverf
Mijn haar heb ik nog nooit geverfd. Wel heb ik een keer highlights gehad, maar dat is echt al een jaar geleden. Dat zou ik best nog een keer willen maar dat iets meer en lichter dan ik vorige keer had.

Planning vandaag
Het is inmiddels al middag dus er staat niet super veel meer op de planning. Als mijn vriend er zo is, gaan we even boodschappen doen. Niet voor onszelf hoor, maar mijn moeder helpt een mevrouw die gevallen is en omdat mijn vriend toch met de auto komt, kunnen wij dat mooi even doen. Daarna gaan we naar de Ikea, vanavond kook ik lasagne en vanavond moet Danny trainen dus als hij naar huis is, ga ik nog wel even iets aan school doen. Oke, dat is nog best veel.

Huilen
Wanneer ik voor het laatst gehuild heb. Echt huilen zou ik niet meer weten. Toen ik laatst mijn gesprek had bij m'n portfolio had ik wel tranen in m'n ogen van de zenuwen.

Pizza
Mijn favoriete pizzabeleg is mozzarella. Gewoon Margaritha vind ik ook lekker of anders met carpaccio. Jummie!
Hamburger of cheeseburger
Als ik ergens anders eet heb ik liever een cheeseburger, maar thuis hoef ik geen plakje cheddarkaas over m'n hamburger want dan vind ik het altijd zo chemisch smaken.

Nacht doorhalen
Volgens mij heb ik nog nooit echt een hele nacht doorgehaald. Wel eens weinig slaap door een feestje of iets dergelijks maar niet voor iets anders.

Ogen
Mijn ogen zijn blauw en om m'n pupil heb ik een heel lichtbruin randje. 

Pepsi en Coca Cola
Dat verschil proef ik heel duidelijk. Ik ben sowieso iemand die verschillen snel proeft hoor. Veel mensen proeven het verschil niet tussen kraanwater en Spa Blauw, nou ik wel. Pepsi hoef ik ook echt niet, want dat vind ik niet lekker..

Dat waren alle 25 vragen alweer. Neem de tag gerust over en als je tag in vraagvorm wil zien, moet je even bij Jiami kijken.


13 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik proef het verschil ook onmiddelijk tussen Pepsi en Coca cola!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh deze tag vind ik leuk! En ik ga nu maar pizza eten denk ik..vind ik wel een goed idee na die foto van jou, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik blijf deze tag leuk vinden! Die van mij staat op de planning en komt binnenkort online ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt hele leuke tag. Zo leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Misschien dat ik hem ook nog ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat jij echt verschil kan proeven tussen cola en pepsi, ik ben daar zo'n faal konijn in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien dat je zo op je zusje lijkt en zo goed met haar op kan schieten! En die film die je noemt lijkt me ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. M'n zusje en ik op elkaar lijken?! Wat dan? Ik zie geen gelijkenissen hihi.

      Verwijderen