donderdag 30 oktober 2014

MAC Lipstick - Nouvelle Vogue

Please Me is mijn favoriete lipstick die ik bijna dagelijks draag. Dankzij mijn goede ervaring met de lipstick van MAC was ik wel benieuwd naar meer. Ik ging naar Douglas in Utrecht, waar een MAC counter zit. Ik keek daar bij de lipsticks en toen de make-upartist dat zag vroeg ze me waar ik naar op zoek was. Eigenlijk wilde ik net zoiets als Please Me, maar dan toch een beetje anders. Ze gaf me Nouvelle Vogue en ik was meteen verkocht.


Nouvelle Vogue is een matte lipstick. Matte lipsticks van MAC geven een maximale kleurdekking in combinatie met een niet-glanzende structuur.
Natuurlijk in de mooie verpakking en huls zoals we die gewend zijn. Zo fijn om er weer een aan m'n stash toe te kunnen voegen.
Het is een prachtige roze kleur met een blauwe ondertoon. Ik ben er verliefd op en extra blij dat ik deze lipstick heb kunnen bemachtigen. Het is namelijk een limited edition. Nouvelle Vogue komt uit de Matte Lip collectie. Ik was eigenlijk niet zo up-to-date wat betreft de limited editions van MAC maar ik kwam dus bij MAC op de dag dat deze gelanceerd werd. Pech dat ik mijn cadeaukaartje van Douglas niet bij me had op dat moment, maar toen kon ik die dag er nog even over na denken of ik het zou doen of niet. En ja, de volgende dag ging ik terug naar Douglas om de lipstick te kopen.
In de webshop is de lipstick helaas uitverkocht en ik verwacht niet anders dan dat dat ook het geval is in de winkel, maar de lipstick is zo mooi dat ik 'm toch met jullie wilde delen. 
Een prachtige swatch waarbij je kunt zien hoe gepigmenteerd en hoe mat de lipstick is. 
Hier zie links Please Me en rechts Nouvelle Vogue. Nouvelle Vogue is toch een stukje donkerder is dan Please Me. Het is fijn om een variatie te hebben op een favoriete lipstick. Zo kan ik toch mooi afwisselen. Nouvelle Vogue is nu een perfecte dagelijkse kleur voor de herfst.
Nouvelle Vogue is erg gepigmenteerde, matte lipstick met een zachte structuur. Hij is heel fijn op je lippen en droogt bij mij lichtelijk uit. Met de MAC Prep + Prime Lip eronder is ie echt perfect. De lipstick houdt zo'n 4 à 5 uur. Drinken is geen probleem maar na een lunch is het toch wel even nodig om de lipstick bij te werken, wil je 'm weer perfect hebben.

Ik heb weer een prachtige lipstick erbij. Nouvelle Vogue is helaas een limited edition, maar niet getreurd. MAC heeft genoeg andere mooie matte lipsticks en ik kan niet wachten tot de Heirloom Mix collectie. 

MAC Nouvelle Vogue €19,-

Heb jij ook een mooie MAC lipstick? Welk product wil je nog graag hebben?

26 opmerkingen:

  1. wauw prachtige lipsticks heeft MAC he! goede keuze meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur is dit zeg! Krijg gelijk de behoefte om weer te gaan shoppen bij MAC haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het LE is, ik was al blij dat ze deze prachtige kleur hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleurtje! Ik ben enorm benieuwd hoe die jou staat! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een gave lipstick. Ik ben benieuwd hoe hij je staat! Please me staat trouwens op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een speciale kleur. Echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat mooi. Net even niet heel erg schreeuwend. Chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat 'ie je lippen ietwat uitdroogt. Ik vind de kleur prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik al snel met een lipstick hoor. Maar met de Prep & Prime Lip heb ik nergens meer last van.

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige kleur! MAC lipsticks zijn zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, wat een prachtige felle kleur. Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen