zaterdag 1 november 2014

Melissa's Mooie Momentjes #5

Vandaag weer even de momentjes op een rij waar ik gelukkig van werd afgelopen maand. Ik vind het zo fijn om daar even stil bij te staan. Ik denk dat we meer dankbaar moeten zijn voor de fijne momenten in ons leven en de goede dingen. Kijk je mee naar mijn momentjes van oktober?

♥ Met stip op nummer 1 staat het behalen van de 54 studiepunten waarmee ik dus officieel door ben naar het tweede jaar van mijn studie. Wat was ik zenuwachtig zeg! Maar gelukkig, het is me gelukt.
♥ Genieten van de mooie herfst. Een boswandeling mocht niet ontbreken.
♥ Vakantie hebben en leuke dingen doen! Zo ging ik onder andere shoppen in Nijmegen.
♥ Een heel tof familieweekend op Ameland.
♥ Meer artikelen online. Het lukt steeds beter om te plannen naast school.
♥ Het bemachtigen van een mooie Mac lipstick van de Limited Edition.

Wat was jouw mooiste momentje van afgelopen maand?

4 opmerkingen:

  1. wooow gefeliciteerd met het behalen van die 54 punten! =) goed hoor. mijne? hmm.. een nieuwe baan? wel nog bij hetzelfde bedrijf maar een locatie dichterbij ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met het halen van je studiepunten, das altijd zo'n gedoe! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je studiepunten! Ik ben blij dat ik tot nu toe altijd alle 60 elk jaar meteen gehaald heb.. scheelt zoveel stress!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga binnenkort ook een boswandeling maken. Die mag deze herfst inderdaad niet ontbreken!

    BeantwoordenVerwijderen