dinsdag 7 oktober 2014

Opgemaakt door Rachel

Afgelopen vrijdag was Rachel bij Miss Etam in Nieuwegein, mijn woonplaats. Ze kwam daar om mensen op te maken en advies te geven over make-up. Ik ging er heen omdat ik graag door haar opgemaakt wilde worden. Hier laat ik jullie het resultaat zien.


Ik vind het altijd erg leuk om de filmpjes van Rachel te kijken. Ze laat daar verschillende looks zien waar ik inspiratie uit haal.
Vrijdag had ik zelf weinig make-up op omdat ik 's ochtends ontzettend moest haasten. Het kwam eigenlijk wel goed uit, want des te meer kon Rachel nog doen bij mij. Ze maakte een prachtige naturel look bij me. Ik gaf aan dat ik een winged eyeliner maken lastig vind dus dat deed zij voor mij. Ze gebruikte ook de highlighter van MUA die ik inmiddels zelf ook aangeschaft heb, hij is prachtig. Ook de lipstick vond ik erg mooi. Het is nummer 101 van de Kate Moss lijn.


Hier een close-up van mijn gezicht. Je ziet de prachtige highlighter zo goed! Ik ben verliefd.


Rachel vroeg of ze ook iets met m'n haar mocht doen en dat vond ik prima. Ik vind het heerlijk als mensen iets moois van m'n haar willen maken omdat ik het zelf niet kan.


Onwijs bedankt Rachel! Ik vond het erg leuk om je te ontmoeten. 


10 opmerkingen:

  1. Wauw Esther liet deze foto al zien en je highlighter valt meteen op, je krijgt er een hele gezonde gloed van. Je ziet er prachtig uit! Super leuk trouwens dat Rachel je ging opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit! Vind je haar er ook erg leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Je make-up is echt prachtig! Je haar ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig opgemaakt, super leuk dat je daar bent geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief meid en your welcome was super leuk om je te ontmoeten! ik was nog helemaal niet geabonneerd op je bloglovin! Shame on me! nu wel hihi ! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag deze foto's een tijdje geleden al voorbij komen op Rachel haar blog! Echt heel mooi. Leuke blog heb je, volg je vanaf nu op Bloglovin x

    BeantwoordenVerwijderen