woensdag 5 november 2014

Budget blush - Perfect Touch #02

Big Bazar is een winkel waar ik niet heel vaak kom. Onze Big Bazar is echt maar heel klein. Toen ik Utrecht bij Big Bazar was kon ik dan ook niet geloven hoe groot die was. Ik nam samen met Saskia een kijkje bij de make-up en ontdekte daar het merk Perfect Touch. Dat is dus het huismerk van Big Bazar met make-up voor hele kleine prijsjes.

De verpakking is simpel. Ik vind het wel fijn dat de bovenkant doorzichtig is. Hierdoor zie je altijd welke kleur het is.
Het is kleur #02. Er waren meerdere kleuren, ik geloof een stuk of vijf. Deze kleur vond ik het mooiste. 
Ik vind het een prachtige kleur. Hij lijkt hier heel peachy. Maar hieronder kun je zien dat dat niet helemaal klopt.
Dit is de swatch waarop je kunt zien dat de blush echt een beetje roze is. Hij heeft een mooie glans, die op deze foto ver te zoeken is. M'n camera pakt kleuren en glans niet altijd even goed op, maar daar kan ik helaas weinig aan veranderen. De pigmentatie van de blush is prima en fijn op te bouwen.

Voor deze mooie blush betaalde ik maar €1,49.

11 opmerkingen:

  1. Wat een koopje! Mooi kleur. Perfect voor mijn lichte huid. Misschien binnenkort maar eens angs de Big Bazaar gaan. Bij ons in de stad ligt ook een hele kleine. Dus hoop dat ze 'm daar ook hebben..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Ik ben gek op deze kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kleur! Ik ben benieuwd hoe hij jou zal staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur van de blush is erg mooi ben heel benieuwd hoe deze je staat x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg! Ik heb deze blushes bij onze Big Bazar ook nog nooit ontdekt, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kleurtje, en inderdaad helemaal niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen