dinsdag 4 november 2014

Most liked Instagram photos October

Instagram is de enige vorm van social media die ik actief gebruik. Ik hou ervan om foto's van anderen te bekijken of om zelf mooie plaatjes te posten. Vandaag deel ik met jullie mijn foto's van oktober die de meeste likes hebben gekregen.
Rachel maakte me op bij Miss Etam. Hier schreef ik een artikel over en die kun je hier terug lezen.
Tijdens een bezoekje aan het bos liet ik mijn vader wat foto's maken waarvan ik er één postte op Instagram.
En hier ook een foto van het bos. We waren naar de Kaapse bossen en het een heerlijke zonnige herfstdag.
Ik deed wat aankopen bij The Body Shop. Natuurlijk kun je daar in een artikel meer over lezen.
Een selfie die ik afgelopen week postte. Ik droeg hier Berry Much van Maybelline. Een kleur waaraan ik nog een beetje moet wennen bij mezelf.
Deze lipstick bracht Rachel bij me aan toen ze me opmaakte. Ik vond 'm zo mooi dat ik besloot om de lipstick zelf ook te kopen. Het is kleur 101 van de Kate Moss lijn van Rimmel.
En een wishlist die ik maakte via Polyvore. Ik vind het zo leuk om daarmee te spelen.
Deze prachtige highlighter zat in de swap die ik deed met Saskia. Ik schreef er een review over.
En dit was een lekker ontbijtje. Niet heel gezond, maar wel lekker.

Zo, dat was het alweer. Laat het maar even weten als je vaker foto's van m'n Instagram wilt zien.

Je kunt mij vinden op Instagram onder de naam @melissacharlottevg.

7 opmerkingen: