vrijdag 7 november 2014

Spam je blog of webshop

Aan het eind van de dag, als ik mijn to-do list afgewerkt heb, vind ik het heerlijk om op de bank te kruipen met een kopje thee en m'n laptop op schoot. Zeker op herfstachtige dagen vind ik dit fijn. Ik struin rond op internet. Op zoek naar leuke blogs of toffe items in webshops. Ik vind het wel tijd voor wat nieuwe inspiratie. Daarom mogen jullie vandaag spammen op mijn blog!

Ook kunnen jullie door in de reacties te kijken nieuwe blogs ontdekken, zo kunnen we elkaar helpen nieuwe blogs te ontdekken en natuurlijk reclame maken.

Vertel in een reactie even wat over je blog. Waar schrijf je over, hoe vaak post je een artikel? 


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat we mogen spammen :). Ik ben Natasja en blog voornamelijk over beauty en lifestyle. Mijn blog is www.lifeofnatasjax.blogspot.nl
    Zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt.
    Liefs, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat we mogen spammen! Mijn naam is Mariëlle, ik ben 19 jaar en ik blog op http://www.gekopmakeup.nl. Mijn artikelen gaan over beauty, fashion, DIY en nog veel meer. Elke dag komt er een artikel (soms een video) online over één van deze onderwerpen. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen, als je het leuk vindt, kun je me volgen op Bloglovin. Ook op Instagram ben ik erg actief: gekopmakeup. Mocht je ook graag video’s (zoals shoplogs of tutorials) kijken dan kun je je abonneren op mijn Youtube kanaal: Mariëlle M. is de naam van mijn kanaal.
    Liefs Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik ben Desiree, ik ben 18 jaar en woon en studeer in het mooie Zwolle. Ik blog op www.justmylife-desiree.blogspot.com Het is een persoonlijke lifestyle blog waar van alles en nog wordt besproken. Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, maar helaas is dit nog niet vaak genoeg als ik zou willen. Nouja, mocht je geïnteresseerd zijn, zou ik het leuk vinden als je een kijkje komt nemen!
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief dat we mogen spammen :)
    Ik heb sinds een week een blog samen met mijn vriend over eten :D We zetten er elke dag lekkere recepten op en hopen zo andere te inspireren :)
    Onze blog heet http://dagelijksehap.blogspot.com
    Kom gezellig een kijkje nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Mijn blog is www.makemeblush.nl. Een beautyblog waar dagelijks een nieuw artikel verschijnt. Ik plaats vooral veel reviews en elk weekend vind je weer een nieuw filmpje. Zou het leuk vinden als je even een kijkje kwam nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen