zondag 23 november 2014

Etos Party - L'Oréal Goodiebag

Gisteren werd eindelijk bekend gemaakt welke Etos de beste is van 2014. Voor de uitreiking gingen we met de bus naar Amsterdam. Alle 20 Etos finalisten waren naar de Escape gekomen voor een leuk feest met Hairspray als thema. We hadden allemaal leuke kleren aangetrokken en ons haar was mooi gedaan. 
Eerst werd er een leuke groepsfoto van ons team gemaakt. Zodra die online staat, zal ik die hier nog even toevoegen. We kregen echt van dat typische eten uit de jaren '60. Een stukje pizza, hamburger. Er stond een hotdog kraampje en je kon suikerspin halen, echt heel erg leuk!

Toen kwam de uitreiking en helaas, geen 1e, 2e of 3e. Maar hé, een van de 20 beste winkels zijn en dat feest hebben is al hartstikke tof. Hopelijk doen we het volgend jaar nog beter.

Het was een hele gezellig avond met het team, live muziek en lekkere drankjes en hapjes. En wat het ook nog eens heel leuk maakte, was dat we een goodiebag van L'Oréal mee naar huis kregen.
En dit zat allemaal in de goodiebag.
Allereerst twee haarproducten. Een lekkere voedende shampoo voor droog haar, altijd fijn. En een kleine haarspray, zo'n  formaat is altijd handig voor in je tas.
Een infallible nagellak in de kleur 17 Petale Revival. Volgens mij is het een beetje een parelmoer kleurtje, iets wat ik er vaak mooi verzorgd uit vind zien. Het andere product is een Jewel Shaker. Het ziet eruit als een soort kaviaar effect voor je nagels, maar ik ben er nog niet helemaal achter wat het precies is.
De laatste drie producten alweer. De False Lash Wings Intenza, een mascara die ik sowieso graag wilde proberen, heb ik nu. Ik ben heel benieuwd. Dan een primer uit de Skin Perfection lijn. Ook dit product maakt me heel nieuwsgierig. De Vita Lift Gel Hydrant Instant Force is voor mannen en ik vind het leuk dat ze ook daaraan gedacht hebben. Er waren namelijk ook mannen aanwezig. Ik heb m'n vader er blij mee gemaakt.

Is er iets waarvan jullie een review zouden willen zien?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke producten. De mascara en de Skin Perfecten lijken me erg fijn, daar zou ik wel een review van willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk feestje! Leuk ook zo'n goodiebag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat thema Hairspray! Geweldig bedacht. Klinkt echt als een gezellige party. Leuk dat je erbij mocht zijn. Toffe goodiebag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, superleuke goodiebag hoor! Wil ik ook wel haha^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van die skin perfector zou ik wel graag een review van willen zien! En wat een super goodies heb je gekregen zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen