vrijdag 21 november 2014

Shoplog (MAC, The Body Shop, Douglas, etc.)

Het is alweer eventjes geleden dat er een artikel online kwam. Ik heb het ontzettend druk (gehad) met school, maar gelukkig kon ik nu de tijd even vinden om wel een artikel te maken. Ik ben in de afgelopen week bij een aantal winkels geweest en er kwamen twee bestellingen binnen. Tijd voor een shoplog dus. Als je benieuwd bent naar wat ik allemaal heb gekocht, moet je vooral verder lezen.

Allereerst kocht ik dit mooie palette van Yves Rocher. Deze bestelde ik al langer dan een week geleden maar ik wilde 'm toch nog graag even laten zien. Er zitten 48 kleuren oogschaduw in, 8 lipglosses en 4 blushes. Ook zit er een doosje in waarin je een kleurencombinatie van 3 in kunt doen en een lipgloss met lipcombinatie, handig om mee te nemen!
Ook bij Douglas deed ik een bestelling. Vorige week dinsdag avond was er online een VIP avond waarbij je op alles (met natuurlijk een aantal uitzonderingen) 20% korting kreeg. Ik bestelde de Invisibobble in deze lieve roze kleur en een mini Tweezer.
Zondag ben ik met Danny naar Utrecht geweest. 15 november kwam eindelijk de Holiday Collection van MAC bij de counter in Utrecht. Ik kocht onder andere dit mooie tasje met inhoud. Ik ging voor de Keepsakes Brown Eye Bag. Dat was ook eigenlijk de enige set waarvan ik zeker weet dat ik alles ga gebruiken.
In het palette zitten twee Extra Dimension Eyeshadows in de kleuren Just Gleaming en Stolen Moment. Twee prachtige kleuren die ook geschikt zijn voor een dagelijkse look. Daarbij passend een Powerpoint Eyepencil in Stubborn Brown en natuurlijk voor de finishing touch de mascara In Extra Dimension Lash.
Dit was het eerste product van de Heirloom Mix Collectie, wat ik in mijn hoofd had, wat ik graag wilde hebben. Alleen de huls met mooie shimmertjes al. Deze lipstick is Rebel en zit ook in het vaste assortiment. Maar hé, wie laat deze verpakking nou liggen als die optie er ook is. Hier komt snel een artikel over.
Ook kon ik het niet laten om even naar The Bodyshop te gaan. Ik kocht een eau de toilette in de heerlijke kerstgeur Glazed Apple. En natuurlijk moest er ook een hancrème mee.
Tussendoor werden deze leuke laarsjes gebracht. Helaas was de rits ervan meteen kapot, maar ik belde Intreza en ik mocht ze gewoon ruilen in een Manfiel filiaal. Super fijn!
Deze crèmes gebruik ik op dit moment en mini's leken me erg handig! Makkelijk om mee te nemen op vakantie of gewoon in je tas. 
Woensdagavond moest ik voor de korting natuurlijk ook even naar Kruidvat. De Skin Perfection Anti-vermoeidheid Dagverzorging wilde ik al een tijdje uitproberen en ik had 'm op m'n kerstwihslist gezet. Gisteren kwam ik 'm tegen en ik kon het niet laten om 'm toch mee te nemen. Het was al 50% korting en ik kreeg nu nog eens 20% korting dus ik betaalde maar €4,50 ipv €14,99. 
Ook nam ik een lipstick mee van Essence in de kleur 03 Dare To Wear. Ik heb niet zoveel budget producten maar ik vind dat ik ook die wat meer de kans moet geven dus vandaar. Een tijdje geleden kocht ik ook Love Me. Binnenkort zal er van die twee samen een artikel online komen.

Gisteren nam ik ook bij de Etos nog wat mee, ook daar hadden we een VIP-dag namelijk. De Micellair water van Garnier was al in de aanbieding en daar ging dus nog eens 20% korting over dus die nam ik mee. Een voorraadje is altijd handig. Daarnaast kocht ik een Louis Widmer Skin Appeal Skin Care Stick. Het is een roll-on stick die je een paar keer per dag op je onzuiverheden mag aanbrengen en daardoor worden ze dus uitgedroogd. Eén van de ingrediënten is Tea Tree dus ik ben heel benieuwd.

Heb jij nog aankopen gedaan? Bijvoorbeeld bij de MAC Holiday Collection.

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je mooie dingen gekocht zeg! Ik vind de Mac holiday collection echt gewoon praaachtig! Had er al bij staan kijken in de winkel! Leuke shoplog! Ben zelf naar amsterdam gegaan voor Yankee Candle, die zijn echt super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke shoplog zeg, super mooie items! Ik ben jaloers op je MAC aankopen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie shoplog ! Ik vind de producten van MAC er heel erg mooi uit zien ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie items heb je gescoord meid! geniet ervan liefs en alvast een goed weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke items! De laarsjes zijn zo super leuk. En de MAC producten, wauwie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb jij mooie dingen gekocht zeg!!! Super mooie producten (en MAC aaah!) en schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je gescoord zeg! Soms moet je jezelf even verwennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen