dinsdag 25 november 2014

MAC Keepsakes | Brown Eyes Bag

Wat was ik verliefd toen ik de Holiday collecties zag. In mijn shoplog kon je al zien dat ik onder andere de Keepsakes Brown Eyes Bag kocht. Vandaag laat ik jullie die uitgebreid zien inclusief de look die ik ermee maakte. 

Extra Dimension Eye Shadow
Laten we de producten even bekijken. De oogschaduws van MAC vind ik echt geweldig en dat is dan ook wat ik bij deze set het mooiste vind. Het is een Extra Dimension Eye Shadow Duo met twee prachtige kleuren. Toen ik deze swatchte bij Douglas, was ik echt verliefd geworden. In de duo zitten Just Gleaming en Stolen Moment. Ze zijn erg goed gepigmenteerd en geven een mooie glans.
Powerpoint Eye Pencil
Dan het Powerpoint Eye Pencil in Stubborn Brown. Oogpotloodjes gebruik ik eigenlijk niet vaak maar hij voelt zo fijn aan en is goed gepigmenteerd. Het potloodje is lekker zacht en brengt makkelijk aan. Fijn!
Extra Dimension Lash
Het laatste product is de Extra Dimension Lash mascara. Ik had niet eerder een mascara van MAC gehad dus ik was benieuwd. De mascara geeft mijn wimpers volume, krult ze en maakt ze mooi zwart. Het enige wat ik jammer vind is dat het borsteltje zo lang is. Verder vind ik 'm wel fijn want hij heeft rubberen haartjes waardoor hij mijn wimpers mooi scheidt. 
Alle producten zitten in een mooi tasje. 

Vaak als ik een review schrijf over make-up, zijn jullie benieuwd naar een look. Het is echt nog iets waar ik aan moet wennen, zulke foto's maken.. Maar deze keer heb ik er wel één gemaakt. Ik heb Just Gleaming aangebracht op het bewegend ooglid en Stolen moment in de crease. Het Eye Pencil heb ik gebruik door een lijntje door te trekken onder oog. De mascara geeft natuurlijk de finishing touch. 

Ik kan de Keepsakes Brown Eyes Bag echt aanraden! Het is een prachtige set en alleen al vanwege de oogschaduw ben ik verliefd. De set is zowel bij MAC, als bij Douglas en Bijenkorf nog verkrijgbaar.

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set! MAC collecties zijn meestal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw de kleuren oogschaduw zijn prachtig! En het tasje zelf ziet er ook super lief en schattig uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de mascara ook echt super. Mooi set gekozen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een prachtige producten zitten er in de set!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het pigment ziet er goed uit zeg! Je look ziet er mooi uit. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie look, je ziet er echt prachtig uit. Het setje is ook echt hebberig makend mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De oogschaduws zijn echt prachtig en het tasje is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die oogschaduw is zo mooi! Goede pigmentatie ook. Ik ben zo benieuwd naar MAC! Ik moet echt een keertje naar de store om lekker te shoppen. Ik vind het in ieder geval een prachtig setje!

    BeantwoordenVerwijderen