zaterdag 29 november 2014

Hema Stationary

Bij Hema vind je echt de leukste dingen voor niet zoveel geld. Zo hebben ze tegenwoordig de ‘Blijmakers’ die ik echt heel tof vind. Daarnaast verkopen ze alles wat je nodig hebt voor school én alles omdat een stukje leuker te maken. Niet alleen voor school hoor.. De artikelen zijn ook prima te gebruiken voor bloggen of je kantoor. Ik laat je een aantal leuke en handige dingen zien vandaag.

Dit boekje heb ik al heel vaak voorbij zien komen, in verschillende printjes. Toch had ik er nog nooit een gekocht. Nu kwam ik dit printje tegen en ik vind deze zo leuk dat ik ‘m toch maar mee moest nemen. Aan de ene kant kun je een to do lijstje maken. Wat ook nog eens extra leuk is, is dat er al blokjes staan op af te vinken en boven in het kleine hokje kun je de datum schrijven. Rechts is voor blog notes. Ook hier kun je de datum invullen en er staat item: bij. Ik vind het in ieder geval een heel handig boekje! Het is fijn dat je de blaadjes af kunt scheuren en dus niet hoeft te laten zitten als je het blaadje niet meer nodig hebt. Voor het boekje betaal je 2,95 euro.
Deze fineliners? Zo noemt Hema ze. Het zijn gewoon markers maar ze zijn echt heel handig. Ze hebben namelijk twee kanten. Een kant waarmee je echt kan strepen een kant met een puntje. Die kant vind ik vooral fijn om een woord mee over te trekken. Zeker in samenvattingen voor school zijn deze markers handig. Wanneer ik een belangrijk stukje of woord tegenkom wil ik dit goed onthouden en makkelijk terug kunnen zoeken. De duo fineliners zijn voor maar 75 cent te koop. Ik ging voor neon geel en rood, maar er zijn nog vijf andere kleuren.

Als laatste een puncher om mijn schoolspullen een beetje op te vrolijken. Saaie papieren kan ik nu leuk maken met dit strikje. Ik ben dol op strikjes. Een strikje op kleding, op een cadeautje. Het geeft net een beetje dat extra’s. In dit geval ook een beetje versiering. Je kunt de puncher op twee manieren gebruiken. Je kunt het vormpje uit je papiertje halen waardoor het strikje een gat is in je papier, maar je kunt ook een vormpje uit een ander papier halen en deze opplakken. Hema heeft hier ook zelfklevend papier voor. De puncher kost 95 cent.

Welke leuke artikelen van Hema gebruik jij voor school, je blog of je werk?

7 opmerkingen:

  1. Auuuwh super schattig! Ik mag van mijzelf geen leuke Hema spulletjes kopen maar volgens mij hou ik het niet vol en ga ik d blog-boekje/notitieboekje en de puncher hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah i <3 Hema, vooral op het gebied van notitieboekjes en dergelijke! Dit blogboekje staat al heel lang op m'n wishlist, maar ik kan hem steeds niet vinden. Echt superleuk. Ik heb zelf ook een paar boekjes van Hema en zelfs een agenda. Echt leuke dingen hebben ze tegenwoordig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een blogboekje wil ik nog steeds hebben! Ook bij mijn Hema hebben ze hem haast nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boekje is echt onwijs leuk! Hema maakt die boekjes toch altijd op zo'n manier, dat ze me altijd aan de vingers blijven plakken, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf het 'bekende' To do & To blog boekje, maar ben er nog niet in begonnen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige spulletjes zeg. Hema is echt nummer een op het gebied van schattige stationary!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de hema heeft echt geweldig leuke stationary ♥

    BeantwoordenVerwijderen