maandag 1 december 2014

Melissa's Mooie Momentjes #6

Het is alweer december. Met het inplannen van andere artikelen kwam ik erachter dat het alweer zo ver was en ik dus mijn mooie momentjes weer mag delen. Nog maar een maandje en dan is 2014 alweer voorbij. Laten we snel verder gaan naar mijn lijstje. 

 Echt gezond is het niet, maar deze maand ging ik vier keer uit eten. Eén keer pizza eten, één keer pannenkoeken en twee keer deden we Life & Cooking bij Van der Valk. Jummie!

♥ Het was tijd om mijn zomerkleding in te ruilen voor winterkleding. M'n zomerkleding mocht weer naar boven in m'n kast en alle warme kleren hangen nu keurig in m'n kast. Daarvan heb ik veel minder en m'n kast is daardoor zo lekker overzichtelijk. Ook ruimde ik een plank met beauty spulletjes op, waardoor ook dat weer netjes is.

♥ Ik heb zulke mooie dingen van MAC kunnen bemachtigen. Hier en hier kun je er reviews van lezen.

♥ Vorige week zaterdag hadden we de uitreiking van de Beste Etos van 2014 en dat was een super leuk feest met een toffe Goodiebag. Eerder schreef ik daar meer over.

♥ Op 21 november was ik 1000 dagen samen met Danny, dat vond ik toch wel even een tof getal.

♥ Deze maand behaalde ik de 400 volgers op Instagram, leuk! Op naar de 500.

♥ En om nog even door te gaan met cijfertjes... Tot nu toe kon ik dit schooljaar 5 studiepunten halen en raad eens wie alle 5 studiepunten? Na vorig jaar had ik dit echt niet durven dromen. Toen haalde ik zelfs m'n eerste tentamen niet.

Hoe was november voor jou?

10 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk artikeltje om te lezen, mooie momentjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk artikel om te lezen. En wat super goed van je studiepunten! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om alles van november op een rijtje te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Het zijn stuk voor stuk mooie momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke happy moments <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk om te lezen. Echt heel erg goed dat je al de mogelijke studiepunten behaald hebt, en gefeliciteerd met het 1000dagige jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lijstje! Super van die studiepunten en gefeliciteerd met (meer dan) 1000 dagen samen met Danny.

    BeantwoordenVerwijderen