maandag 3 november 2014

Movember op Penpal Junkie


Elk jaar, in november, vraagt Movember aan mannen over de hele wereld om hun snor te laten staan met als doel geld in te zamelen en aandacht te vragen voor de gezondheidsproblemen van mannen, met name prostaatkanker.
Penpal Junkie heeft daarom speciaal voor movember een top 3 gemaakt met snorproducten uit hun webshop.


Gum je foutjes weg met deze leuke snorgummetjes. Je zult er zeker uitspringen. De gummetjes zijn er in vier verschillende varianten en te koop voor €1,50 per stuk.

Geef je foto's meer persoonlijkheid of houd je eindeloos 'to-do' lijsten georganiseerd met deze geweldige snor punaises en magneten. Het zijn gegarandeerde conversatie starters en het perfecte cadeau om te geven. Voor een pakje van 10 stuks betaal je €5,99.







Geen gewone ringen maar dubbele ringen! Het is een snorrenring voor twee vingers. De ring kan worden aangepast en is verkrijgbaar in tien kleuren. De ring kost €6,99.













Alle artikelen zijn te koop via de website van Penpal Junkie.


Wat vind jij van deze schattige 'hebbedingetjes'?

8 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat het chocolade was, toen ik nog niks gelezen had haha ik vind Movember echt een goed iets. Er wordt te weinig over gepraat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat zou nog eens leuk zijn! Er wordt zeker te weinig over gepraat, ik heb nog nergens anders iets over Movember gelezen.

      Verwijderen
  2. Super leuk! Die punaises vind ik erg schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de gummetjes echt heel schattig :D Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dubbele ring vind ik erg stoer! Al lijkt het me niet praktisch... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen