woensdag 31 december 2014

Best gelezen artikelen 2014

Er zijn dit jaar 93 artikelen online gekomen. Ik vind het zelf leuk om te zien welke artikelen dan het meeste worden gelezen, maar dit leek me ook leuk voor jullie. Daarom deel ik vandaag de vijf meest gelezen artikelen met jullie.
Begin dit jaar bezocht ik de Primark in Rotterdam. Daar nam ik deze artikelen mee en dit deelde ik met jullie. Dit artikel stijgt ver boven de rest uit.

Dit was mijn eerste artikel waarvoor ik betaald kreeg. Wat was ik er trots op! En schijnbaar nog goed gelezen ook.

Op nummer drie staat het artikel over de deskplanner van HEMA. Dit populaire product van HEMA is heel handig voor het plannen van artikelen, schoolwerk en afspraken.

Dit zijn foto's waar ik meer trots op ben. Nouvelle Vogue is een lipstick uit de Matte Lipstick collection. De foto's ervan nam ik buiten in de tuin met het zonnetje. Het geeft zo'n mooi licht. 

Wat ben ik blij met deze set. Het kostte even wat, maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik schreef er een review over vorige maand en deze staat nu op de vijfde plaats.

Welk artikel vonden jullie het leukste?


Fijne oud&nieuw!

6 opmerkingen:

  1. primark shoplogs zijn bij mij ook altijd zo goed gelezen, komt door google ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen. Hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke artikelen! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om deze artikels te lezen! Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo op een rijtje! Ik heb de top 10 gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen