zaterdag 3 januari 2015

Bookchallenge 2015

Boeken, ik hou ervan! Voor sommige is het saai of suf, maar ik vind het heerlijk om onderweg, thuis op de bank of 's avonds in bed te lezen. Ik vind het lekker rustgevend en kan helemaal in een boek op gaan. Begin van het jaar en rond de zomer verslind ik echt boeken en m'n bijnaam is dan ook boekenwurmpje. Het liefst zou ik gewoon het hele jaar door lekker lezen. Ik heb overigens geen idee waarom ik dat nu niet doe? Vandaar nu een challenge voor 2015.

Eigenlijk had ik jullie een lijstje willen laten zien met de boeken die ik in 2014 gelezen heb, maar dit is misgegaan toen ik in de zomer op vakantie ging en ik het niet meer goed bij hield, jammer! Ik denk dat ik uiteindelijk een boek of 20 gelezen heb. Niet super veel, maar van eind augustus tot half december had ik al geen boek meer aangeraakt dus ik heb in die tijd daarvoor alles gelezen. 

Aangezien ik ook nog gewoon studeer en werk, wil ik de challenge wel realistisch houden en ik stel mijn doel voor nu op 25. Dan moet ik gemiddeld elke maand twee boeken uitlezen. Behalve dat ik boeken lezen heel erg leuk vind, wil ik ook graag weer meer gaan schrijven over de boeken die ik lees. Lijkt het jullie leuk om ook weer wat recensies te kunnen vinden op m'n blog?

Ik ga de challenge aan en zou het leuk vinden als er meer mensen dit doen. Ga jij ook een bookchallenge aan? Hoeveel boeken stel jij als doel?

3 opmerkingen:

  1. Ik doe ook mee met de challenge, ik ga tussen de 40 en 50 boeken lezen in 2015! Hopelijk lukt het, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohjee ik lees nooit boeken, shame on me.,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n challenge! Ik ben ook van plan om meer boeken te gaan lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen