dinsdag 30 december 2014

Makeup Revolution Lipstick | Ken Will Want Me

Lipsticks waarvan de hulzen op die van MAC lijken. Zouden ze net zo mooi zijn? Ik ben benieuwd! Vandaag weer eens een product uit de swap met Saskia. Van haar kreeg kreeg ik een lipstick van Makeup Revolution, genaamd Ken Will Want Me. Zou deze lipstick echt op een lipstick van MAC lijken? Ik testte het voor jullie.

De lipstick zit in een mat zwart doosjes verpakt, net als de lipstick van MAC. Zoals ik net al zei heeft ook de huls dezelfde vorm. De kleur past wel perfect bij de naam. Lekker Barbie Roze. Ik vind het wel leuk om zo'n lipstick in m'n stash te hebben, een echte eyecatcher.
De lipstick lijkt hier ontzettend fel. Dat is ie ook wel, maar dan in een zachtroze vorm. Een ontzettend mooie alledaagse kleur die ik ook zelf gekocht zou kunnen hebben.
Allereerst de swatch. Hier kun je al zien dat de lipstick een prima pigmentatie heeft. Dat is veelbelovend. 
En hier een full face foto waarop ik de lipstick draag. Wat een mooie kleur is het! Helaas blijft de lipstick niet zo lang zitten. Gisteren droeg ik de lipstick en na het eten van een oliebol, was ie er zo goed als af. Een glaasje drinken overleeft de lipstick aardig. Maar voor een klein prijsje is deze lipstick prima.

De lipstick is de bestellen op de website van Makeup Revolution voor £2,99 en dat is omgerekend ongeveer €3,60. 

Hebben jullie al een mooi product in je bezit van Makeup Revolution?

12 opmerkingen:

  1. De naam is echt geweldig! Ik vind het een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die verpakking is zo gaaf! de pigmentatie is ook goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave lipstick! Ik vind de kleur erg mooi, hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje en een hele toffe naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah alleen die super leuke naam maakt mij al hebberig. De kleur vind ik ook super pretty en je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wauw de kleur is echt precies wat je verwacht bij zo een naam!
    Heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht eerst dat hij heel fel was, maar eigenlijk is het een super mooie zachtroze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen