maandag 29 december 2014

Christmas Presents 2014

Helaas, de kerst is alweer voorbij. Ik heb een onwijs leuke kerst gehad. Het was heel gezellig, ik heb heerlijk gegeten en ben verwend met mooie cadeaus. Vandaag laat ik zien wat ik allemaal kreeg.
Allereerst deze prachtige oorbellen van ZINZI. Het zijn roségouden ringetjes met pareltjes die eraan hangen. Beide onderdelen koop je apart. Er zijn namelijk meer hangers die je eraan kunt hangen. De parels zijn er in verschillende kleuren en maten. Ik vind ze prachtig.
Ik hou ontzettend veel van The Body Shop. Ik geloof dat ze de afgelopen weken alleen al ontzettend rijk geworden zijn van al mijn aankopen. Dingen van de kerstcollectie voor mezelf, maar ook kerstcadeautjes kocht ik er. Ik was dolblij toen ik de Glazed Apple Tin of Treasures kreeg van mijn vriend. De appel zit vol leuke mini producten. Er zit een puff in, body polish, body butter, shower gel en shimmer lotion. De shower gel had ik stiekem al in groot formaat gekocht, maar de andere producten ga ik lekker uitproberen.
Ook nog wat beauty stuff. Links een mascara van Lóréal Paris. Deze mascara zat eerder in een goodiebag die ik kreeg en ik vind 'm heel fijn. Daarnaast een lakje van Essie, Het is All Tied Up, een roestbruine kleur met klein gouden glittertjes erin. Dan nog een parfuimverstuiver, handig voor onderweg! Ik heb deze inmiddels gevuld met Be Delicious van DKNY.
Deze USB vond ik echt geweldig toen ik 'm zag. Ik was vroeger dol op de verhaaltjes van Jip & Janneke, dus Takkie kwam op mijn verlanglijstje. Met maar liefst 8GB kan ik een hoop opslaan op dit lieve beestje. Wat vind ik het fijn dat ik nu eindelijk een Starbucks thermosbeker heb. Nu kan ik, wanneer de vakantie over is, lekker thee meenemen voor onderweg. Jummie!
Verder kreeg ik ook nog een aantal cadeaukaartjes. Hier ben ik dol op, want dan kan ik zelf lekker gaan shoppen. Ik kreeg twee fashioncheques, een kaartje van Hunkemöller, van Vero Moda, Douglas en een boekenbon. Waarschijnlijk in april ga ik een weekendje naar Eindhoven om te shoppen. Deze kaartjes kunnen mooi allemaal in mijn spaarpotje daarvoor.

Verder kreeg ik van mijn opa en oma geld om zelf iets moois uit te zoeken en ik kreeg nog twee decemberkraskaarten. Deze moest ik natuurlijk meteen open krassen, maar helaas. Geen prijs. Volgend jaar beter misschien.

Hoe was jullie kerst? Vieren jullie het ook met cadeaus?

11 opmerkingen:

  1. Ik heb een cadeaubon van de ICI Paris gekregen. Jij hebt ook hele leuke cadeaus gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah je bent ook goed verwend! Die set van The Body Shop is zo leuk!

    XO MK.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Ben er ook blij mee, vind de Glazed Apple geur echt heerlijk.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuke spulletjes heb je gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige cadeaus heb je gekregen zeg. Ik vind de oorbellen heel mooi eruit zien ik hou zelf wel van rosé gouden sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die appel! Welk meisje maak je daar nu niet gelukkig mee?! Zullen wel de cadeaukaarten delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes, vooral dat bodyshoppakket lijkt me heerlijk! :) En die Takkie-usb stick is tof haha.

    BeantwoordenVerwijderen