donderdag 8 januari 2015

Essence longlasting lipstick

Kan het nog? Foto's met kerstversiering op de achtergrond... Ach gewoon doen. Vaak ben ik niet zo'n fan van budget merken. Af en toe neem ik eens een kijkje bij merken als Catrice en Essence, maar ik heb er niet zo'n last van, dat wanneer ik bij Kruidvat kom, ik iets mee moet nemen. Toch vindt mijn bankrekening al die hoge bedragen wat minder. Ik besloot om twee lipsticks van Essence te kopen en maar te zien hoe ze bevallen. 


Links: 13 Love me | Rechts: 03 Dare to wear
Ik vind de verpakking erg mooi. Het zwarte matte straalt een bepaalde luxe uit en dat is leuk om te hebben. En erg handig, de kleur is zowel in het midden van de verpakking als aan de onderkant te zien. Zo zie je meteen welke kleur het is. Ik ging voor Love Me en Dare To Wear.

En dan de swatches. Love me is een prachtige lieve, oudroze kleur. Hierover heb ik al eens gelezen dat het een dupe van Please Me zou zijn en dat kan ik me wel inbeelden. Een mooie kleur die opvalt maar niet te opvallend is en prima voor elke dag. Dare to wear is daarentegen een knalrode kleur die je echt moet durven dragen. Dit is een kleur die ik eerder naa een feestje zou dragen, naar mijn werk of bij een andere speciale gelegenheid. Ik hou wel van zulke kleuren!

De lipsticks brengen heel gemakkelijk aan een zijn goed dekkend. Je moet ze wel snel weer bijwerken, na ongeveer 2 uur of wanneer je iets gegeten of gedronken hebt. Maar hé, het is een budget lipstick eh. Hij mag dan wel longlasting lipstick heten, maar echt longlasting zijn ze niet. Voor de €2,39 die je maar betaalt, vind ik dat niet erg. 

Ik vind deze lipsticks erg mooi en heb besloten dat ik meer bij de budget producten moet gaan kijken. De lipsticks zijn verkrijgbaar bij Kruidvat in de winkel of online.

Koop jij vaak budget producten?

7 opmerkingen:

  1. Ah deze zijn zo fijn! Ik heb er zelf ook twee! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! En budgetproof, ook fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed gepigmenteerde kleuren ;-)
    Die zal ik zeker gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke mooie kleurtjes. Deze lipstick lijn van Essence is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze erg fijn, ik heb een paar van in mijn stash liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze lipsticks erg fijn. Heb er toch wel een heel aantal in mijn stash

    BeantwoordenVerwijderen