woensdag 21 januari 2015

Bye Bye Beugelbekkie!

Goeiemorgen lieve mensen. Ook al is het al een week geleden dat het gebeurde, ik kan jullie eindelijk, na 3 jaar, vertellen dat mijn beugel eruit is. Deze foto deelde ik op Instagram en ik kreeg er veel lieve reacties op. Ook van de mensen om me heen kreeg ik veel lieve complimentjes. M'n ouders moesten er zelfs even aan wennen, die vonden dat ik een ander gezicht had gekregen. Ook niet zo gek na 3 jaar Beugelbekkie te zijn geweest. 

Ik ben zelf ook erg happy met mijn 'nieuwe' gebitje. Eindelijk weer gladde tanden en écht het effect voelen wanneer ik m'n tanden poets.

Ook nog even een kleine mededeling. Het is momenteel erg rustig hier. Dat heeft alles te maken met de tentamenweek die er aankomt. Vanaf februari kunnen jullie weer volop artikelen verwachten want ik zit vol met inspiratie!

Wie van jullie heeft ook een beugel gehad?

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gebit heb je! Ik heb zelf ook jarenlang een beugel gehad, maar ik ben er zo blij mee dat ik nu een mooi recht gebit heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken je natuurlijk niet super goed, maar je gezicht is er nu echt anders door. Maar wel heel positief :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind je? Wat vind je anders dan? Ik ben benieuwd, hihi.

      Verwijderen
  3. Niet alleen mooie, maar ook hele witte tanden! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie je blog vandaag voor het eerst, maar wat heb je mooie tanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf ook drie jaar een beugel gedragen en ik was zó blij dat hij eruit was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooi zeg! Ik heb zelf ook 1,5 jaar een beugel gehad en moest ook erg wennen toen 'ie er eenmaal uit was. Maar daarna was ik natuurlijk ook heel blij ermee! Mooie look trouwens ook op die foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat heerlijk zeg! Ik heb zelf ook een beugel gehad en was toen zo blij dat hij eruit was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk gevoel is dat, als je beugel eruit gaat! Zelf heb ik er ook een gehad voor bijna 5 jaar, brr als ik er aan denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je straalt! Ik heb ook beugels gehad, nu al zo', 7 jaar draadjes achter mn tanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je straalt helemaal.! prachtige foto ♥ ik heb ook ongeveer 3 jaar een beugel gehad (eerst buitenboord en toen blokjes) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto en wat fijn dat eindelijk de beugel eruit is! Ik heb 2x een beugel gehad maar uiteindelijk was het wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtig! Ook een hele mooie foto ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meid, wat een prachtig gebit heb je! Mooie witte, rechte tanden. Het lijkt me heel gek wanneer je beugel er na zo'n lange tijd uit mag. Als het goed is, hoef ik ook nog maar een half jaartje.

    BeantwoordenVerwijderen