zaterdag 24 januari 2015

Pauls Boutique

Hi Ladies! Al een aantal keer was ik kwijlend langs de tassen van Paul's Boutique gelopen. Die 100 euro voor een tas waarvan ik het merk niet kende, vond ik toch wat veel. Maar het waren zulke prachtige tassen. Uiteindelijk ben ik toch gezwicht door een fikse korting op de tas waarop ik verliefd geworden was.
Ik ging voor een Maisy Handheld Bag met een lakleren look in een beige kleur. De tas heeft twee stevige draaghengels en je krijgt er ook een verstelbare schouderband bij. Ondanks dat ik niet bekend was met het merk, verwachtte ik wel een goede kwaliteit. De tassen zijn gemiddeld 100 euro, voelen erg stevig aan en hebben een prachtig design. 100 euro is nog betaalbaar, alleen op het moment dat ik hem gezien even niet voor mij. Op het moment dat ik ontdekte dat het de tas afgeprijsd was, kon mijn dag niet meer stuk. 
Ineens kostte de tas nog maar 59,90 in plaats van 99.90. Het enige puntje was dat het kerstvakantie was en ik geen tijd had om naar Utrecht te gaan. Twee weken streken er voorbij en in die tijd werd de tas nog meer afgeprijsd tot 49,00 en daarna naar 35,00. Ik kon het gewoon niet geloven. Je begrijpt het wel, ik moest de tas hebben!

Het formaat van de tas vind ik ook echt perfect. Ik kan hem voor een kort dagje college gebruiken, wanneer ik alleen een collegeblok en mijn iPad mini meeneem. Maar wanneer ik een afspraak heb of ga shoppen is de tas ook fijn. De tas heeft aan de binnenkant een groot vak en een klein ritsvakje. Dit vind ik praktisch voor kleine losse dingen als een pen, lipstick of sleutels. Daarnaast heeft de tas ook aan de achterkant een ritsvakje waar ik dingen bewaar die ik makkelijk wil kunnen vinden. Mijn telefoon en OV gaan daarin. 

Tassen van Paul's Boutique kun je kopen de website, maar ook bij o.a. Thelittlegreenbag, RAAK, Image en Outfit. En natuurlijk bij V&D, waar ik de tas kocht.

Heb jij al een mooie tas van Paul's Boutique of kende je het merk nog niet?

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas! Tof dat 'ie zo extreem was afgeprijsd. Dan hoef je er niet meer over na te denken, toch? ;-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Echt apart, een keertje wat anders en heel chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tas echt enorm gaaf, en wat goed dat ie ook nog zo afgeprijsd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie tas! goede koop heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen