maandag 26 januari 2015

Shopaholic Wishlist

Sophie Kinsella is één van mijn favoriete schrijfsters. Toch kwam ik tot de ontdekking dat ik maar twee van de Shopholic boeken heb. Die collectie wil ik graag compleet maken. Met de komst van het nieuwe boek 'Shopaholic naar de sterren' vorig jaar, is de layout van de boeken weer veranderd. Er zijn nog vijf boeken die ik moet kopen om de collectie compleet te maken en die wil ik graag allemaal hetzelfde hebben.

Ik heb nu alleen Shopholic zegt ja en Mini Shopaholic. Deze boeken hebben beide een andere layout en dat vind ik eigenlijk een beetje jammer. Juist daarom wil ik de rest van de boeken allemaal kopen zoals ze er hierboven uitzien. 

Dit zijn de boeken die ik nog moet kopen:
Shopaholic #1 - 10,00 EUR
Shopaholic in alle staten #2 - 10,00 EUR
Shopalicious #4 - 10,00 EUR
Shopaholic en baby #5 - 10,00 EUR
Shopaholic naar de sterren #7 - 19,95 EUR

Ik snap niet hoe het mogelijk is dat ik zelfs het eerste deel van de reeks nog niet had. Toch wil ik nu niet meteen alle boeken in een keer gaan kopen. Ik heb tenslotte ook geen geldboom en meerdere dingen waaraan ik mijn geld moet of wil uitgeven. Ik wil proberen om ongeveer elke maand een van de boeken te kopen. Deze maand kocht ik al twee andere boeken, maar vanaf februari ga ik beginnen. 

De boeken zijn o.a. bij Bruna en Bol.com te verkrijgen.

Hou je van de Shopaholic reeks? En heb je de collectie al compleet?

4 opmerkingen:

  1. erg leuk om te lezen had er nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boeken zijn leuk he! Ik heb er ook een aantal gelezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijken me leuke boeken. Leuk dat je het deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de boeken echt zo leuk! Ik heb er volgens mij twee gelezen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen