dinsdag 3 maart 2015

Opgemaakt #1

Hoi! Vandaag ga ik mijn opgemaakte producten met jullie delen. Dit vind ik altijd erg leuk om bij anderen te zien. Vanaf nu wordt dit een vaste rubriek op mijn blog dus je dit zal elke maand terug zien komen. Vandaag krijgen jullie mijn opgemaakte producten van februari te zien. 

Ik maak niet super veel op, maar vind het toch leuk om te delen. Vorige week ben ik op vakantie geweest en daar gebruikte ik een aantal mini producten. De opgemaakte heb ik daar achter gelaten en die staan hier dus niet bij. Verder gaan er natuurlijk ook altijd wattenschijfjes op, maar dat lijkt me niet zo interessant. Laten we snel gaan beginnen met de echte producten.
Links: Micellair water van Garnier. Deze gebruik ik dagelijks en koop ik steeds weer opnieuw. Rechts: Waterproof oogmake-up remover van Nivea. Deze make-up remover gebruik ik echt altijd. Ik draag geen waterproof make-up maar het gaat er toch een stuk makkelijker af zo. Ook hiervan heb ik weer een nieuwe in gebruik.
Links: More Blond conditioner van Balea. Ik ben dol op Balea maar ik ben blij dat deze conditioner op is. Deze deed echt niks voor mijn haar. Rechts: droogshampoo van Trekpleister. Deze budget droogshampoo probeerde ik eens en ik vind 'm prima. Hij heeft niet echt een geur, maar werkt prima. Hij zorgt wel een klein beetje voor een grijze waas, maar dit kun je er makkelijk met je vingers uithalen.
Links: Vitamin E Moisture Cream van The Body Shop. Deze is eigenlijk nog niet helemaal op, maar het laatste beetje heb ik in een kleine pompflacon gedaan, dat werkt veel hygi├źnischer. Dit potje kan dus weg. Midden: een mini SPF 30 Sunmilk van Kruidvat. Deze ging mee naar Gran Canaria en omdat ik er nog zo een thuis heb, kan ik deze wel laten zien. Prima zonnebrand, maar de geur van Nivea blijf ik toch de lekkerste vinden. Rechts: Lemony Flutter van Lush. Deze heerlijke nagelriem is nog niet op, maar echt niet goed meer. Hij stinkt en is aan het uitdrogen. Weg ermee!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit maandelijks te zien. Laat het even weten!

Maak jij veel producten op in een maand?

3 opmerkingen:

  1. wat een fijne producten heb je opgemaakt!! jammer van die conditioner van balea!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten heb je opgemaakt. Ik gebruik ook de Nivea oogmake-up reiniger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Het Micellair Water van Garnier heb ik nog ongebruikt in de kast staan. Ik ben er heel nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen