vrijdag 10 april 2015

Droomplekje

 Wat zou het geweldig zijn om een eigen verdieping te hebben. Een echte eigen ruimte wat een beetje voelt als jouw huisje. Ik zou dolgraag een kamer hebben op zolder. En ook al gaat dit niet gebeuren, dromen mag. Daarom laat ik jullie lekker wat inspiratie zien van hoe ik het naar mijn zin zou maken.

Sowieso houd ik ontzettend van licht en wit. Nou hangt dit natuurlijk ook wel met elkaar samen. Het lijkt me zo gaaf om van die grote dakramen te hebben waardoor lekker veel licht binnenkomt. Ik zou ook het grootste deel van mijn meubels in het wit kopen. Dat geeft licht en zo kun je ook prachtige foto’s maken. Handig als blogger natuurlijk.
Nou is alleen maar wit in huis natuurlijk ook ongelooflijk saai dus ik zou het opleuken met mooie gekleurde accessoires. Felle kleuren ben ik te snel zat dus ik zou kiezen voor mooie naturelle tinten in huis. Ik hou van veel mooie kussentjes op het bed om het heel knus te maken. Vaak vind ik bij de H&M home afdeling super leuke dingetjes voor in huis. Wat me ook heel handig lijkt is een VELUX dakraam gordijn. Ik heb er eentje gezien die voor een deel verduisterend is en voor een deel licht door laat. Heel handig dat je op die manier zelf kunt bepalen hoeveel licht je binnen wilt hebben. Verder ben ik ook dol op leuke lijstjes met een foto’s of quotes en natuurlijk allemaal leuke vaasjes. En niet te vergeten: kaarsjes. Hoe gezellig wordt jouw plekje als je ’s avonds gezellig zit en de kaarsjes aan hebt. Behalve dat het er gezellig uitziet, gaat je kamer er ook nog een heerlijk van ruiken.


Ik hoop dat ik jullie door middel van de foto’s een beetje een beeld heb gegeven van mijn droomplekje. Het lijkt me zo fijn om een eigen plekje te hebben. Hebben jullie een eigen zolderkamer of misschien wel een eigen appartement?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen