zondag 12 april 2015

Up-to-date 12 april

Lieve mensen, vandaag had ik ineens een heel tof idee. Althans dat vind ik zelf dan. De beste ideeën bedenk je toch altijd op toilet? Nou, daar gebeurde het dus. Om mijn blog echt persoonlijk te houden, wil ik jullie ook graag wat meer op de hoogte houden van mijn leven. En ineens bedacht ik hier een leuke naam voor: up-to-date. Dit kun je op meerdere manier opvatten..
Up-to-date natuurlijk op de manier manier opvatten, als ik in actueel, wat er op dat moment in mijn leven is. Maar ook date - als in de afspraakjes die ik heb, leuke dingen die ervoor komen. Ik twijfel nog over hoe vaak ik dit zal gaan doen. Ik denk zelf aan iedere twee weken of elke maand. Wat vinden jullie?

Laat ik er nu ook maar meteen even voor zorgen dat jullie weer up-to-date zijn wat betreft mijn leven. In mijn personal update van februari liet ik jullie weten dat ik al mijn theorietoetsen had gehaald, maar dat de casustoets nog even spannend was. Van tevoren wist ik bijna zeker dat ie onvoldoende was. Wat bleek nou, hij was met 0,7 opgehoogd omdat ie wel erg moeilijk was. Toen ik een 4.8, helaas. Maar ik miste nog een opdracht, want die was zoek geraakt. Na wat mailen, was die opdracht toch gevonden en daar had ik precies de 7 punten voor gekregen die ik nodig had. Nu heb ik dus een 5.5, het is maar net maar het is een voldoende. Ook gehaald dus! Ik vind het echt heel prettig dat alles zo lekker gaat dit jaar. Dit betekent namelijk dat ik dus al mijn tentamens in één keer heb gehaald dit jaar, inclusief opdrachten.

Op stage heb ik het ontzettend naar mijn zin. Groep 7 is echt meer mijn ding dan groep 1/2. Ik heb laatst een uurtje helemaal alleen voor de klas gestaan door een noodsituatie en dat ging heel goed. Ook heb ik vorige week maandag bijna de hele dag gedraaid omdat er een andere leerkracht voor de groep stond. Zij was ook heel positief over me dus heel fijn!

Verder ben ik dol op de winter maar ik vind het ook heel prettig dat het zonnetje schijnt. Ik heb nu ook wel weer zin in lekker het voorjaar met nieuwe kleurtjes enzo. Daarom ben ik op het moment dat dit artikel online komt, lekker een weekendje in Eindhoven om te shoppen. Danny en ik hebben dat vorig jaar ook gedaan en het is ons heel goed bevallen.

Maandag begint mijn volgende tentamenweek alweer. Gelukkig heb ik maar twee tentamens en ik hoop dat ik ook die weer in één keer ga halen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen