woensdag 15 april 2015

Opgemaakt #2


Oeps, mag het nog? Er is alweer een halve maand voorbij en ik heb mijn opgemaakte producten van maart nog niet gedeeld. Het is niet zo veel maar ik heb een aantal fijne producten opgemaakt. Kijk je mee?

Allereerst drie doucheproducten die op zijn gegaan. Links: scheergel van Balea. Het verbaasde me echt hoelang ik hiermee gedaan heb. Niet dat ik het erg vond hoor, hij heeft een heerlijke kersengeur. Midden: mini douchegel van The Body Shop met Glazed Apple geur. Ik vind het heerlijk om mini's te gebruiken omdat je zo meer kunt proberen. Toch ben ik blij dat ik van deze geur ook nog een grote heb staan. Rechts: Dusche & Creme van Balea in Melk & Honing. Deze vond ik niet heel bijzonder. Voor mij was het een simpele douchegel.
Links: waterproof oogmake-up remover van Nivea. Degene die ik al jaren gebruik. Op dit moment ben ik een andere aan het proberen, een van Garnier. Midden: Dove invisible dry deodorant stick. Ik gebruik 's ochtends altijd een deodorant in deze vorm om mijn oksels de hele dag droog te houden. Bij deze vind ik het wel jammer dat ie nergens naar ruikt. Op dit moment heb ik de original in gebruik. Rechts: pure woman van Bruno Banani. Dit parfum had ik al best wel een tijdje, maar hij is nu op. Hij was lekker maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Inmiddels hou ik meer van wat meer volwassen geuren.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien! De remover van Nivea en het parfum heb ik ook gehad. Het luchtje is heerlijk, maar van de remover kreeg ik geïrriteerde ogen. Gebruik nu al een tijdje een van de Etos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke producten heb je opgemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen