vrijdag 17 april 2015

Tripje naar Eindhoven

Lieve lezeressen, afgelopen weekend waren mijn vriend en ik er eens even lekker tussenuit. Vorig jaar hebben we precies hetzelfde gedaan en dat was ons goed bevallen. Kijk je mee naar ons tripje?

Vorige week vrijdag ging we aan het eind van de middag met de trein naar Eindhoven. Via weekendjeweg.nl hadden we een combinatie geboekt van hotel met trein. Ik schrijf trouwens we, maar eigenlijk waren de overnachtingen nog mijn verjaardagscadeau aan Danny. Bij het hotel aangekomen mochten we zelf kiezen van een bad/douche of inloopdouche. Wij kozen voor een fijne inloopdouche. Na het inchecken, hebben we snel een pizza gehaald aan de overkant van het hotel want nog geen twee uur later begon de wedstrijd van PSV waar we heen gingen. 
We verbleven in het Park Plaza hotel, wat in het centrum ligt en op ongeveer vijf minuutjes afstand van de winkels. Het was een fijne kamer met een mooie inloopdouche. Verder heb je niet super veel ruimte, maar dat is ook niet nodig. We slapen en douchen er eigenlijk alleen maar. 

De wedstrijd van PSV was leuk. Ze wonnen met 3-1 van PEC Zwolle. Als je er echt in het stadion bij bent, heb je zo'n andere sfeer dan op televisie. Het lijkt veel spannender. Daarna zijn we nog op een terrasje beland en rond half 2 waren we weer op onze kamer en was het echt wel tijd om te slapen.
Op zaterdag gingen we lekker ontbijten en deden we rustig aan. Rond half 12 gingen we naar de winkels om te shoppen. We hebben lekker geluncht bij La Place en die dag kocht ik vooral mooie nieuwe make-up en dingen die ik nog nodig had. 's Avonds zijn we samen uit eten geweest bij La Cubanita en vervolgens door naar de bioscoop voor Fast & Furious 7. Van tevoren hadden we de kaartjes al gehaald dus we hoefden alleen maar de weg over te steken en dan waren we. Dit was niet echt mijn favoriete categorie van films maar ik moet ook wat voor vriendlief over hebben. 

Hierboven nog even twee foto's van het ontbijt. Ze hadden een heleboel lekkere broodjes, dingen als donuts en mini muffins, maar ook yoghurt, ei, worstjes. Voor iedereen was er wel wat. Zondag was alweer de laatste dag en we hadden eigenlijk nog een heleboel winkels niet gehad. Achteraf gezien hadden we zaterdag toch wat eerder moeten gaan. Gelukkig zijn  we uiteindelijk, met een beetje haasten, bij de meeste winkels toch geweest. Ik scoorde op zondag vooral nog leuke kleding. Lunchen deden we die dag bij Zoet & Zout. Een heel leuk tentje waar we vorig jaar ook hadden gegeten en een goede herinnering aan hadden. Dit keer moesten we helaas best lang op ons eten wachten maar dat maakte het niet minder lekker. Om half 4 namen we de trein weer naar huis omdat we hadden afgesproken dat we bij mijn vriend thuis zouden eten. Het was weer een erg leuk weekend!

Ik hoop dat ik jullie zo een impressie heb gegeven van hoe ons weekend eruit zag. Er komt ook nog een shoplog aan dus hou mijn blog in de gaten als je benieuwd bent!

Ben jij weleens in Eindhoven geweest?

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een weekendje naar Eindhoven bent geweest! Ik woon er al heel m'n leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd heerlijk een weekendje weg! Ik ben 1 keer in Eindhoven geweest, leuke stad :)

    BeantwoordenVerwijderen