donderdag 7 mei 2015

Personal | 7 mei


Hey lieve meiden, vandaag was een gekke dag. Op zich een hele normale werkdag bij Etos. Maar wel de laatste voor mij. Verder heb ik nu vakantie en ben ik daar ook echt even van aan het genieten. En... Het is nog maar anderhalve week totdat ik naar Oostenrijk ga. Daar heb ik ook veel zin in.


Ja mijn laatste werkdag bij Etos dus vandaag. Dat is jammer maar het is niet anders. Ik heb er in ieder geval een leuke tijd gehad. Waar een deur dicht gaat, gaat er ook een open. Waar die open deur is moet ik nog wel even zoeken hoor. Maar dat komt hoop ik snel goed.

Deze week ben ik heerlijk een weekje vrij. En ondanks dat ik twee dagen moet werken, ben ik verder wel lekker aan het genieten van de vrije dagen. Heerlijk even niets doen of de stad in. Ik heb gisteren een paar nieuwe sneakers gekocht en twee broeken. Nadat ik vorige week uit mijn favoriete broek scheurde, moest ik op zoek naar nieuwe. Helaas niet dezelfde broek gevonden.

Zondag 17 mei ga ik met een aantal studiegenoten voor een week naar Krems in Oostenrijk. Ik ben onwijs benieuwd naar hoe het onderwijs daar is maar ook naar Oostenrijk zelf. Ik ben er nog nooit geweest en extra leuk is, dat we ook een dagje naar Wenen gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen