dinsdag 2 juni 2015

Opgemaakt #3

Hoi! Vandaag weer een opgemaakt artikeltje. Omdat ik nooit super veel opmaak leek het me leuker om het twee maanden op te sparen en dat heb ik nu dan ook gedaan. Je kunt gelijk zien dat het een stuk meer producten zijn. Kijk mee!
1 - Guhl Colorshine Blond shampoo. Mijn favoriete shampoo die ik steeds weer opnieuw koop.
2 - Guhl Farbglanz Blond shampoo. De bijpassende conditioner. Sinds ik heb ontdekt dat Guhl een stuk goedkoper is in Duitsland, neem ik het daar mee.
3 - Kruidvat volume droogshampoo. Een prima droogshampoo waarvan ik nu weer een nieuwe in gebruik heb. Ik vind het wel jammer dat de lekkere geur van het begin, na een tijdje vervaagt.

4 - Only You Pommegrenate Passion showercream. Deze mini nam ik mee naar ons weekendje in Eindhoven. Het laatste beetje gaat er niet meer uit.
5 - Treaclemoon One Ginger Morning douchegel. Ik vond deze eigenlijk naar citroen ruiken en niet zo heel lekker. Volgende keer neem ik liever een andere geur.
6 - Puma Animagical douchegel. Deze zat ooit bij een geurtje maar ik had 'm eigenlijk nooit gebruikt. Tijd om op te maken dus. 
7 - I love... vanilla & ice cream douchegel. Hier heb ik heel lang meegedaan doordat ik steeds afwisselde van doucheproduct. Eigenlijk vind ik zo'n fles toch wel wat te veel. 
8 - Mango Bath Caviar. Dit gebruikte ik wel eens in bad. Ik heb het gekregen maar het is niet bijzonder en zou het niet opnieuw kopen.
9 - Etos wakker worden washandjes. Deze vochtige washandjes zijn heel prettig om mee te nemen en ruiken lekker fris. Ik heb weer een nieuw pakje liggen.
10 - Garnier oogreinigingslotion waterproof. Hier heb ik weer een nieuwe van in gebruik. Toch wil ik daarna weer terug naar mijn oude vertrouwde Nivea. Die vind ik toch gebruiksvriendelijker.
11 - Garnier Micellair reinigingswater. De fijnste die ik tot nu getest heb en natuurlijk staat er weer een nieuwe in de badkamer.
12 - Beyoncé Pulse parfum. Een kleine flacon waar nog een klein beetje inzat. Ik vind dat ik parfums beter op moet maken. Een flacon weggooien vind ik altijd zonde maar een doosje vol bijna lege flacons is ook zonde.
13 - Nivea Pure & Natural handcrème. Deze is nog niet helemaal op, maar hij stinkt. Dan gaat een product meteen de prullenbak in bij mij.
14 - Dove Purely Pampering bodylotion. Een heerlijke geur maar hij is op. Als ik niet nog zoveel op voorraad had, zou ik deze in groot formaat kopen.
15 - Maybelline eyeliner. De eyeliner die ik 90 % van de dagen gebruik. Hij was toe aan vervanging.
16 - TBS Body Butter Glazed Apple. Helaas is deze heerlijke bodybutter op. Gelukkig heb ik nog een kleine op voorraad. De structuur van dit product is veel romiger dan normaal. En ik moet zeggen dat ik dit fijner vind. Hopelijk komt ie dit jaar weer terug.

Welke producten gebruik jij ook? Of kun je me andere producten aanraden?

2 opmerkingen: