zaterdag 20 juni 2015

New In #1


De afgelopen weken twee weken heb ik weer een aantal leuke items geshopt. En wat is er leuker dan het delen met jullie? Precies, niets. Een leuk item scoren is soms echt een klein geluksmomentje voor me. Kijk mee naar mijn nieuwe items.

1 - Dit leuke jurkje is van Mango. Zo'n twee maanden geleden hing deze al in de winkel, ik paste hem, maar besloot om het toch niet te doen. Gelukkig maar, nu scoorde ik 'm voor de helft van de prijs! 

2 - Nog iets van Mango... Een donsjack, zo'n fijne 'tussen'jas. Hier was ik al een tijdje naar op zoek maar ik vond maar niet wat ik wilde of het was er niet meer in m'n maat. Deze leuke jas was al eerder bij Mango te koop maar kwam weer opnieuw in de winkel. Voor €29,95 moest ik 'm meenemen.

3 - Deze te leuke sneakers kon je al zien op m'n summer wishlist. Gelukkig vond ik ze nog in mijn maat. Ze lopen heerlijk en staan ook nog eens ontzettend leuk!

4 - Oeps, nog een maar schoenen... Maar wel uit een compleet andere categorie. Deze sandaaltjes zijn van Madden Girl en perfect voor bijna elke zomerse outfit. Laat het zonnetje maar komen.

5 - Een nieuwe bikini mag ook niet ontbreken. Deze vond ik bij Hunkemöller en ik was op slag verliefd op de kleur. Deze kocht ik samen met het bijpassende broekje in dezelfde azuurblauwe kleur.

6 - Dit leuke tasje gebruik ik het liefste elke dag. M'n portemonnee past er goed in, maar ook m'n iPad. Heel erg fijn! Daarnaast heeft ie ook een perfect kleurtje met een te leuk printje. Ik vond 'm bij Bershka.

7 - Als laatste had ik een nieuw telefoonhoesje nodig. Deze is van Muvit, lekker dun en goed aansluitend. Eindelijk eentje van goede kwaliteit.

Verder kocht ik nog een top om in te slapen als het heel warm is en wat artikelen voor het nieuwe schooljaar. Daarover snel meer!


Wat vind jij van mijn geshopte items?


5 opmerkingen:

  1. Die adidas sneakers wil ik zo graag nog aanschaffen! Ik wilde ze al 3 jaar geleden maar toen waren ze echt nergens te vinden, wel jammer dat iedereen er nu opeens op loopt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een leuke items! Ik vind de sneakers zo tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items! Vooral die bikini top vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe items! Je sneakers zijn mooi en de kleur van die bikini vind ik ook mooi!
    Blauw is mijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen