donderdag 4 juni 2015

Summerproof kast

Het ’s zomerse weer komt er eindelijk aan! Natuurlijk moet ik dan mijn kast weer even summerproof maken met een aantal leuke items. Mijn wishlist moet dan ook even gedeeld worden met jullie!

1  - Deze ketting met vrolijke kleurtje maakt je outfit in de zomer helemaal af. Ik vergeet veel te vaak om een ketting te dragen dit jaar wil ik dat meer doen. Ik ben dol op witte tops en ik denk dat het een perfecte combinatie zou worden. De ketting is van Even & Odd en voor €14,95 te bestellen bij Zalando.

2 – Volgens mij is deze top heel fijn voor de warme dagen, waarvan ik hoop dat er nog veel zullen komen. De top is heel simpel maar zeker niet saai. Deze wil ik graag kopen en dan gaat ie zeker mee op vakantie! €29,99 bij Esprit.

3 – Vorig jaar heb ik een hele leuke bikini gekocht, alleen heel zuinig ben ik er niet mee geweest. Ik ben veel te lui om mijn bikini uit te spoelen en hierdoor is de hele kleur vervaagd. Heel zonde maar daarom mag ik nu wel weer een nieuwe bikini kopen. Het fijne aan deze bandeaubikini is dat het bandje eraf kan en dan heb je dus een strapless bikinitop. Heel fijn tijdens het zonnen! Deze leuke kleurtjes vind ik heel tof. Hij is van Wehkamp en kost maar €22,95.

4 – Denim shorts kan je nooit genoeg hebben en deze met riempje vind ik heel tof. Ik vind het fijn als een short niet te kort is dus deze ziet er goed uit. Ook deze komt van Esprit en is leuk te combineren met de top die ik daar vond. Hij kost €49,99 en je vind ‘m in de webshop.

5 – In een korte tijd kocht ik al twee paar nieuwe schoenen maar toch wil ik deze leukies nog toevoegen aan mijn kast. En natuurlijk moet ik dan een kleur in plaats van ‘gewoon’ zwart/wit. De enige winkel waar ik ze nog kan vinden in mijn maat is Frontrunner. Gauw even langs dus! Die €89,99 kan ik ook nog wel missen.

6 – Een bikini is niet compleet zonder broekje dus natuurlijk moet een bijpassend broekje bij de bikinitop. Het is een omslagbroekje wat ik er erg leuk uit vinden zien. Bovendien heb ik eerder zo iets gehad en dit kleed mooi af. Voor €19,99 kun je ook deze bij Wehkamp kopen.

Deze items moeten mijn kast weer helemaal summerproof maken. Hoe is het met jouw kast?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items zeg! Die bikini is echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Vilenca is een Neatherlands gebaseerd Company.Vilenca werkt in gedachten houden uniciteit andtrends op hetzelfde time.The producten zijn allemaal handgemaakt met een vleugje van de perfectie merk voortdurend werkt samen met internationale designers om een volledig onderscheidende wereldwijde uitstraling en - statement maken branding creëren .Om meer over The Vilenca login om te weten :
    http://vilenca.nl

    BeantwoordenVerwijderen