donderdag 30 juli 2015

Spam je Instagram!

De laatste tijd ben ik weer helemaal terug op Instagram. Een tijdje maakte ik er haast geen gebruik van. Maar nu vind ik het weer ontzettend leuk om mooie foto's te posten. Daarnaast haal ik ook een hoop inspiratie uit foto's van andere Instagram accounts. Wil je dat ik een bezoekje aan jouw Instagram pagina breng, laat dan vooral even je Instagram naam achter en dan doe ik dat zeker!

Als het je leuk lijkt om mij te volgen kun je dat doen via dit linkje of je kunt me vinden onder de naam Melissacharlottevg

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb een paar weken terug mijn hele feed leeggegooid en started from scratch! Haha. Zo heerlijk om er weer vollop addicted aan te zijn! Ben er ook helemaal weg van!! Mijn insta: @liefsvanmars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg! Mijn Instagramaccount ; coralchique :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik super leuk! Ik volg je al langer op Instagram. Mijn account kan je vinden op runlovedream

    BeantwoordenVerwijderen