zaterdag 1 augustus 2015

Wat zit er in mijn make-uptasje op vakantie?


Als je dit leest, ben ik lekker op vakantie naar Duitsland. Tijdens het inpakken dacht ik ineens, hé waarom maak ik eigenlijk een artikel over mijn make-up voor de vakantie? Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben een week op vakantie en daarom vind ik het onnodig om heel veel mee te nemen. Ik kan prima een week lang dezelfde blush en oogschaduw gebruiken. Lipstick vind ik daarentegen wel leuker om af te wisselen. Kijk mee voor mijn essentials.

☼ Catrice Prime & Fine Eyeshadow Base
☼ MAC Pro Longwear Concealer - NW15
☼ Bourjois Maxi Delight Bronzer 
☼ MAC Prep + Prime Transparent Finishing Powder Pressed
☼ L'Oréal Brow Artist Designer Eyebrow Pencil - 302 Light Brunette
☼ MAC Powerpoint Eye Pencil - Stubborn Brown (review)
☼ L'Oréal Miss Manga Mascara - Black Angel
☼ Sephora Waterproof Eye Pencil - 08 Flashy Blue
☼ MAC Prep + Prime Skin Base Visage
☼ Max Factor CC Cream - 40 Fair
☼ Maybelline Babylips - Hydrate
☼ Catrice Eyebrow Set
☼ MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter (review)
☼ MUA Blush - Shade 1
☼ MAC Extra Dimension Eyeshadow - Just Gleaming + Stolen Moment (review)

Dit is mijn basis make-up maar ook hiervan gebruik ik niet alles elke dag. Foundation draag ik op dit moment helemaal niet dus hoeft ook niet mee. Het enige wat hier nog ontbreekt is mijn eyeliner, omdat ik die graag rechtop (of eigenlijk op z'n kop) neerzet, zit deze bij mijn kwasten. Ik gebruik de Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner Pencil. Aan waterproof mascara doe ik overigens niet. In het zwembad draag ik liever geen make-up omdat ik me dan vrijer voel. Geen probleem als ik het water even uit mijn ogen wil wrijven.

Door naar de lipsticks, waarvan ik er wel een aantal meeneem.
☼ BeYu Colour Touch Lip Biggie - 39 Berrie Blend
☼ MAC Matte Lipstick - Nouvelle Vogue (review)
☼ Kiko Velvet Mat Lipstick - 612 Strawberry Pink
☼ L'Oréal Collection Exclusive by Blake
☼ L'Oréal Infallible Lipstick - 109 Blossoming Berry

Dit zijn alle producten die ik deze vakantie meeneem. Deze zomer ga ik drie keer op vakantie (ja, wat een luxe hè) en lipsticks, blush, oogschaduws wissel ik dan gewoon af. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat er allemaal meegaat met mij op vakantie.

Wat is jouw absolute vakantie make-up essential?

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten neem je mee zeg. Die lip biggie van BeYu lijkt me erg fijn! Mooi kleurtje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne producten neem je mee! Veel van bovenstaande producten gebruik ik ook dagelijks! Een hele fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen