vrijdag 14 augustus 2015

Nieuwe Catrice producten die ik graag wil hebben

Hoewel het vaak lang duurt voordat de schappen hier verandert zijn, liggen de nieuwe producten er gelukkig al in. Eigenlijk koop ik meestal liever producten van L'orèal, Maybelline of MAC maar ik vind Catrice af en toe ook best leuk. Zo zag ik dat er weer nieuwe producten zijn en die spreken me toch wel erg aan. In dit artikel laat ik je zien welke producten ik graag zou willen hebben.

Highlighter Powder
De Higlighting Powder is een fluweelzachte poeder met een parel effect. Deze innovatie laat stralende lichtreflecties en een subtiele glow achter op de huid. Een highlight voor highlights. Deze prachtige highlighter zag ik voorbij komen bij Laura. Toen was ik verkocht. Stiekem nam ik de linker vandaag al mee.

Shine Appeal Fluid Lipstick
De Shine Appeal Fluid Lipstick is een waar beautystatement, dat de pure kleur van een lipstick combineert met de maximale glans van een gloss. Het bevat vitamine E dat de gevoelige huid van de lippen voedt en biedt een zachte finish in een heldere tint. Alle kleurdromen worden werkelijkheid met nuances van zacht nude en vrouwelijk roze tot klassiek rood. Hoewel de naam doet vermoeden dat het meer een lipstick is, staat hij op de site onder de lipgloss. Ik ben benieuwd! Ook hiervan nam ik er vandaag al één mee. Ik ging voor AdREDaline Rush Lovers, maar ik ga er zeker meer kopen voor een review.

Eye'Matic Eyepowder Pen
Met de Eye'Matic Eyepowder Pen is het niet nodig om een extra kwastje te gebruiken om de oogschaduw aan te brengen - de pen bevat een geïntegreerde jumbo spons. De conische vorm zorgt voor een eenvoudige en accurate applicatie - ideaal voor het creëren van highlights en zachte lichtreflecties. Breng de poeder aan op het ooglid en meng de romige poedertextuur zachtjes met de vingers. Een product wat ik nog nooit eerder heb gehad, dat maakt nieuwsgierig. Ik heb in ieder geval al twee mooie kleuren gezien.

Even Skin Tone Beautifying Foundation
De crèmige foundation bevat SPF 25 en biedt een medium tot hoge dekking. Een dermatologische studie bevestigt: slechts na 8 weken dagelijks aanbrengen, vermindert de nieuwe Even Skin Tone Beautifying Foundation zichtbaar pigmentvlekjes.* De langhoudende, prettig aanvoelende textuur bedekt tevens onregelmatigheden en roodheid zodat de teint direct zijdezacht, egaal en glad oogt. Voor een perfecte, stralende look! Nooit eerder kocht ik een budget foundation. Vaak zijn er niet zulke lichte kleuren als mijn huid is. Toen ik ontdekte dat er ook een 005 is van deze foundation, werd ik benieuwd. Al denk ik dat nu mijn huid wat bruiner is 010 prima is, wil ik 005 deze winter absoluut proberen.

Heb jij al nieuwe producten gespot die je graag wilt hebben?

2 opmerkingen:

  1. Die highlighters zien er zo enorm mooi uit! De foundation lijkt me ook echt prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die foundation ben ik heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen