zondag 16 augustus 2015

Photo Diary #2

Weer een week voorbij! Een van de laatste weken van de vakantie waarin ik toch weer aan de slag moest gaan voor een dossier, ik werkte veel en we hoorden onze vakantiebestemming voor aankomend weekend. Kijk mee!

Liefde op het eerste gezicht! Wat een verrassing was het toen papa (en mama) ineens met dit shirtje aankwamen. Papa vond het leuk en toen kochten ze het voor me, lief!
Lekker veel foto's van maandag. Ik deelde onder andere mijn make-up producten van die dag. Mijn Sleek palette (Oh So Special) is zo mooi maar ik vergeet 'm vaak. 
Ik vergat daarbij m'n lipstick. Deze prachtige roze kleur van Chanel is echt favoriet op dit moment. Het is de Rouge Allure Velvet in La Romanesque, helaas een Limited Edition.
's Avonds waren opa en oma er en gingen we lekker barbecue├źn. Ik kon niet beter thuiskomen van m'n werk. We sloten af met een heerlijk toetje.
Opa en oma waren met de fiets, dus toen zij naar huis gingen fietsten ik een stuk mee en vervolgens via een ander stuk weer terug naar huis. Dat zitten de hele dag wordt je ook wel zat (achter de kassa) dus dit was even heerlijk en zo had ik ook mijn dagelijkse beweging toch nog gehad.
Dinsdag begon ik de dag met mijn Summer Musthaves qua blush die ik deelde voor de challenge waar ik aan mee deed op Instagram. Hier zie je Rose Gold van Sleek, Doral van Kiko en Heat Wave van Essence.
De rest van de dag ging ik hard aan het werk voor m'n studie. Als je dit leest heb ik het dossier ingeleverd waar ik voor aan de slag ging. Pfff wat een werk nog.
Woensdag stond ik op tijd op. Hoewel ik slecht geslapen had en nog erg moe was, besloot ik toch te gaan sporten. Het ging erg lekker en het was fijn.
Eigenlijk zou ik 's middags thuis zijn en om 18.00u moeten werken maar tijdens het sporten werd ik gebeld door de Appie. Of ik eerder kon komen. Dus begon ik om 15.00u. Voor de verandering maakte ik daar een redelijk gezonde maaltijd klaar. Krieltjes, paprika en een kabeljauwburger.
Verder deelde ik alleen vrijdag nog een foto van onze bestemming voor volgend weekend. In de vorige Photo Diary liet ik jullie al zien dat we aan het aftellen waren. Het is dus De Huttenheugte geworden. Vorig jaar zijn we daar ook een weekendje geweest en toen hadden we een heerlijk huisje. Zo een hebben we nu ook weer, en natuurlijk een tof zwembad, lekkere restaurantjes en terrasjes. Nog maar vijf dagen!

Het was weer een fijne maar drukke week. Genieten jullie nog een beetje van de vakantie?

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! En bij die Centerparcs ben ik ook geweest hihi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick van chanel! en dat ijs ziet er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, centerparcs is altijd erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen