zondag 9 augustus 2015

Photo Diary #1

Waar ik ooit al eens probeerde om mijn week te laten zien in foto's, hield ik dat nooit vol. Inmiddels ben ik weer volop foto's aan het plaatsen op Instagram en maak ik meer foto's van mijn leven. En zo ontstond deze nieuwe poging. Vanaf nu kunnen jullie wekelijks een Photo Diary verwachten. Kijk mee naar die van deze week!
Zondag was de laatste dag van de vakantie in Duitsland. We zaten dichtbij Gronau in de buurt waar ze een meer hadden. Hallo lekker in de zon liggen! Maandag kwamen we weer thuis.
Dinsdag smeerde ik mijn benen in met deze body cream van Rituals. Absoluut mijn favoriete geur en deze voedt mijn huid goed. Dat hadden mijn benen even nodig.
Ik deed die dag rustig aan. Haalde wat boodschappen en 's avonds moest ik werken.
Mijn DM shoplog kwam online. Ik nam best veel mee dus mocht je die nog niet gezien hebben, moet je zeker even kijken!
Woensdag ging ik een dagje met mijn ouders, zusje en vriend naar Spakenburg. We aten een veel te duur gebakje en wandelde een stukje langs het water. Dat ziet er altijd zo gezellig uit! Wat was het warm die dag. En ook nu moest ik 's avonds weer werken.
In juni boekte Danny en ik nog een extra weekendje weg voor deze vakantie. We boekten Center Parcs mystery park en horen dus pas vier dagen van tevoren waar we heen gaan (soms iets eerder). Inmiddels is het nog 12 dagen en we hebben er heel veel zin in!
Ik ging al rond 11 uur lunchen want ik moest werken om 12.00. Gelukkig was het niet zo erg want ik was vroeg opgestaan om te sporten en daarna had ik best wel trek.
Vrijdag wilde ik graag even naar Etos omdat dit weekend alle gezichtsverzorging met 50% korting is. Op mijn kin heb ik heb ik een aantal rode vlekjes van puistjes en ik hoop dat de littekencrème van Biodermal helpt. Toen zag ik ook deze 75 ml flesjes van Guhl voor maar 1 euro. In een normale fles zit 200 ml en daarvoor betaal je zo'n 5 à 6 euro. Later besloot ik nog even terug te gaan om nog drie flesjes te kopen.
Gisteren was het alweer zaterdag en moest ik werken van 12.00 tot 20.00. Normaal werk ik nooit 's avonds maar deze keer had ik geruild met een collega die graag uit eten wilde. Mijn opgemaakt artikel kwam online en dat was best veel. Nu kan ik weer lekker nieuwe producten uitproberen!

Hoe was jouw week?

2 opmerkingen:

  1. leuke foto's! en wat fijn die Guhl shampoo's zo goedkoop :) ik hoop ook dat de litteken creme helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. guhl producten zijn echt top ik heb de zilvershampoo nu! liefs

    BeantwoordenVerwijderen