zaterdag 8 augustus 2015

Opgemaakt #4

Het is weer tijd voor een opgemaakt artikel. Er zijn ongeveer twee maanden voorbij en ik laat je zien wat ik in die tijd heb opgemaakt. Het is best veel dus kijk mee!

Even een klein puntje vooraf. Sorry voor de niet mooie verschillende kleuren achtergrond. Fotograferen bij daglicht is een must maar de zon werkt niet altijd mee zoals ik het wil.
1 - Nivea oogmake-up remover. Deze vind ik het fijnste en gebruik ik steeds weer opnieuw.
2 - Garnier oogreinigingslotion waterproof. Ook deze is prima, maar er lopen altijd druppels langs het flesje waardoor het niet zo fijn is.
3 - Dove Original deostick. De deodorant die ik altijd gebruik en me goed droog houdt.
4 - Colgate Total Original tandpasta. Deze vond ik in een toilettas en heb ik meteen opgemaakt.
5 - Sensodyne Pro Glasur tandpasta. Een mini van vakantie.
6 - Gliss Kur antiklit spray. Deze gebruik ik al jaren nadat ik mijn haar heb gewassen.
7 - Guhl Farbglanz Blond shampoo. Mijn favoriet komt natuurlijk ook weer terug.
8 - Nivea Zijdezacht body milk. Een fijne body lotion die mijn huid goed verzorgt en voedt dankzij de Sheaboter.
9 - The Body Shop Gingerbread body butter. Hier heb ik zo'n 1,5 jaar mee gedaan. De geur was lekker maar ik ben wel blij dat ie nu op is.
10 - Vanilla Bliss Body Polish. Vanille is mijn favoriet geur en de body polish van TBS vind ik heel fijn! 
11 - Dove Purely Pampering Amandelmelk & Hibiscus douchecrème. Absoluut één van de lekkerste geuren van Dove.
12 - Etos wakker worden washandjes. Deze zijn zo fijn voor vakantie of een nachtje ergens anders slapen.
13 - Action wattenschijfjes. Deze gebruiken wij altijd en eindelijk was ik een keer degene die het zakje leegmaakte.
14 - Björn Borg Advantage Woman parfum. Jaren geleden was dit een groot favoriet en droeg ik dit parfum elke dag. Nu vond ik het tijd om 'm maar eens op te maken.
15 - L'orèal Miss Manga mascara. Drie maanden voorbij dus weg ermee. Ik heb nu de Extra Black in gebruik.
16 - Be Creative Satin Silk compactpoeder. Prima poeder.
17 - Nivea Zijdezacht handcrème. Deze lag naast mijn bed zodat ik elke avond mijn handen kon insmeren. 
18 - The Body Shop Mango hand cleanse gel. Ik ben een groot verbruiker van dit spul. Heb er altijd meerdere in gebruik voor meerdere tassen.
19 - H&M Pure Vanilla wet wipes. Ook altijd handig voor in je tas.

Dit was het weer voor deze keer. Ik ben benieuwd of ik volgende keer weer zoveel producten heb.

Welke producten gebruik jij ook?

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel opgemaakt, leuk om te zien! Zelf heb ik de Gliss Kur antiklit spray ook pas nog opgemaakt, gelukkig heb ik al een nieuwe in huis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel fijne producten opgemaakt. Die oogmakeup remover van Garnier vind ik ook echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen