donderdag 20 augustus 2015

Rituals Ayurveda

Rituals, een merk waar ik dol op ben maar wat ik niet snel voor mezelf koop. Uit een pakketje van eerder had ik de heerlijke mini body cream. Helaas is die bijna op en in groot formaat wordt ie alleen verkocht in pot, vind ik niet fijn. Met mijn cadeaukaart van 10 euro besloot ik mezelf dus te trakteren op een lekkere pakketje. Kijk mee!

 Yogi Flow | Ayurveda Scrub | Brilliant Bliss | Honey Touch
 In het pakketje zitten dus een douchefoam, scrub, shampoo en body cream. Om het compleet te maken, kocht ik er zelf een conditioner bij.
 Ayurveda Scrub - Zuiverende en verfrissende bodyscrub op basis van Multani klei. Door middel van de fijne exfoliating beads krijgt de huid een fris en vitaal uiterlijk. Verrijkt met de zoete geur van Indiase roos, en met mineraalrijke Multani klei.
Yogi Flow - Unieke doucheschuim technologie. In contact met water verandert deze gel in rijkverzorgend schuim. Combineert de eeuwenoude Ayurvedische ingrediënten verzachtende Zoete Amandelolie & Indiase Roos.
 Brilliant Bliss - Verzorgende glans shampoo op basis van rustgevende Indiase Roos & Skikakai dat ook wel het "fruit voor het haar" wordt genoemd. Brilliant Bliss heeft een vochtinbrengende werking en zorgt voor zijdezacht haar met een prachtige glans. Combineert Shikakai, een natuurlijke Ayurvedische conditioner die je haar een gezonde glans geeft, met de ontspannende eigenschappen van Indiase Roos.
Shikakai Secret - Deze heeft dezelfde werking als de shampoo, ze versterken elkaar.
 Honey Touch - Rijke, romige bodycrème die de huid voedt. Geeft een zijdezacht huidgevoel. Een combinatie van de oude Ayurvedische ingrediënten Himalaya Honing, de perfecte huidverzachter, een Indiase Roos, voor een ontspannende uitwerking op lichaam en geest.
Wanneer je voor €20,- kocht (in de webshop is dit €40,-) kreeg je een Happy Travel Bag. De Happy Buddha douchefoam in een handig tasje. Vooral de tekst erin vind ik leuk! Ideaal op mini's in mee te nemen. En te gebruiken in je handbagage.

Ben jij ook fan van Rituals? Wat is je favoriete collectie?

3 opmerkingen:

  1. Vind dit zo'n heerlijke lijn van Rituals <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk setje is het zeg. Ik heb 'm zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk pakketje! Ik ben nog niet veel van Ritals geprobeerd, maar wat ik geprobeerd heb was wel heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen