maandag 14 september 2015

Catrice Highlighting Powder

Hoi meiden, eindelijk weer een artikeltje van mij. Deze highlighter kwam ik tegen bij Laura en het was instant love. Ik moest en zou hem ook hebben. Een paar dagen later was die van mij. Maar vind ik de highlighter nu echt zo fijn of blijkt ie toch tegen te vallen?

De Highlighting Powder is een fluweelzachte poeder met een parel effect. Deze innovatie laat stralende lichtreflecties en een subtiele glow achter op de huid. Een highlight voor highlights. Dat is wat Catrice zelf schrijft over de highlighter.
Ik vind de highlighter er in ieder geval heel mooi uit zien. Echt als een fluweelzacht kussentje. Stardust is een koele kleur, wat mooi staat bij mijn lichte huid. Mocht je liever een wat warmere kleur willen hebben, dan hebben ze Champagne Campaign voor je. 
Hier een swatch op mijn arm. Door mijn lichte huid niet heel goed zichtbaar, maar hij is werkelijk prachtig. De highlighter geeft een hele mooie gezonde glans op m'n gezicht. En het fluweelzachte... Dat voel ik zeker terug, de highlighter is heel zacht maar niet te poederig waardoor het heel fijn is om mee te werken.

Het is absoluut één van de mooiste highlighters die ik heb. En dat voor maar €3,99.

Heb jij al een mooi pareltje ontdekt tussen de nieuwe Catrice producten?

3 opmerkingen:

  1. wow wat een prachtig product! hij ziet er ook fluweel zacht uit ja <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt mooi om te hebben :) en goede pigmentatie ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, die is zo mooi! Ik zou die bijna niet durven gebruiken :)
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen