donderdag 17 september 2015

Personal Life

Goeiemorgen! Ik vind het wel even tijd voor een persoonlijk artikeltje. Wat houdt mij allemaal bezig op dit moment, waar kijk ik naar uit? Je leest het in dit artikel.

We zijn alweer halverwege de derde week van dit studiejaar. Mijn derde studiejaar. Gelukkig heb ik afgelopen dinsdag alles van het tweede jaar officieel afgerond. Ik was best wel zenuwachtig voor het gesprek, maar het ging me bijzonder goed af. Wat gaat de tijd hard hè, of ligt dat aan mij? Misschien komt het doordat ik zulke drukke dagen heb... In een gemiddelde week heb ik drie dagen school en twee dagen stage. Daarnaast werk ik een dag bij de Albert Heijn en ook op donderdagavond. Sinds ik m'n Vivofit heb wil ik eigenlijk ook meer bewegen en daarom ga ik één avond een uur wandelen met m'n vader. Oo en niet te vergeten... Ik moet ook nog sporten, alle projecten bijhouden, proberen te bloggen, sociale contacten onderhouden en natuurlijk mag ik ook m'n vriend niet overslaan. Hmm, waar blijft al die tijd toch? Het voordeel is dat ik me nooit verveel zullen we maar zeggen.

Af en toe moet het harde werken even onderbroken worden en plaats maken voor leuke dingen. Zo kijk ik ontzettend uit naar de herfstvakantie. Al een halfjaar geleden boekten mijn vriend en ik een week naar Erperheide van Center Parcs. Vrijdag over vier weken gaan we. Even lekker een weekje er tussenuit en alleen maar genieten. Om maar even in de vakantiesferen te blijven, hebben we daarna weer iets nieuws om naar uit te kijken. Afgelopen weekend hebben we een familiereisje geboekt naar Malta. Hallo lekker weer! Een eiland waar ik nog nooit eerder ben geweest en dus heel erg benieuwd naar ben. Maar eerst zondag een lekker dagje weg met Danny. Met de AH actie kochten we een aantal maanden geleden kaartjes voor de Efteling dus daar gaan we mooi gebruik van maken. Het belooft goed weer te worden, dus daar hopen we maar op in ons kikkerlandje.

Op de regen na vind ik het toch ook wel weer leuk dat het herfst wordt hoor. Ik hou ontzettend van de knusse dagen met series, warme chocomel, pepernoten en een dekentje. Daar kan ik ontzettend van genieten. En natuurlijk hoort het wisselen van garderobe er niet, ook zeker niet verkeerd. Eigenlijk heb ik best al wel weer wat items gekocht...

Zo, volgens mij heb ik jullie wel weer even bijgepraat. Hoe is het met jou?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen