vrijdag 25 september 2015

MAC All Fired Up

Al een lange tijd had ik niets van MAC gekocht dus ik besloot mezelf laatst te trakteren toen ik een kijkje bij de nieuwe counter nam in de Bijenkorf. Het leuke is dat we nu in Utrecht twee counters hebben op zo'n 50 meter afstand van elkaar. Hoera! Ik voelde een soort drang om iets te kopen en uiteindelijk besloot ik voor een lekkere felle lipstick te gaan. 


All Fired Up heeft een retro matte finish, wat volgens mij inhoudt dat de lipstick extra mat is. Dat merkte ik ook wel tijdens het testen bij de counter. Hij was echt zo stroef en niet mooi aan te brengen. Gelukkig heb ik de Prep + Prime Lip dus dat moest wel goed komen. 
De kleur vind ik in ieder geval prachtig. Echt een soort power kleurtje. Draag deze lipstick en je make-up look is helemaal af. Wat voor kleur het nou precies is durf ik niet zo goed te zeggen... Roze, rood? Mooi is ie sowieso. 
En natuurlijk de swatch. Zo mooi intens en dat met één veeg. Waarom kocht ik niet eerder zo'n kleur? Het voordeel van zo'n matte lipstick is natuurlijk ook de houdbaarheid. Wanneer ik iets drink, zit de lipstick nog steeds mooi. Wanneer je iets eet, is het wel mooi om even de binnenkant van je mond bij te werken zodat ie weer helemaal perfect is.

Mocht je willen zien hoe de lipstick ik eruit ziet op mijn lippen, neem dan even een kijkje op Instagram. Zaterdag droeg ik de lipstick naar mijn werk.

De lipstick is voor €19,50 verkrijgbaar bij de MAC counters en natuurlijk online.

1 opmerking: