maandag 28 september 2015

Photo Diary #4

Maandagmorgen, tijd voor weer een nieuwe Photo Diary. Weer even mijn Instagram foto's op een rijtje. Ik ben naar de Efteling geweest, kocht wat nieuwe dingen en ben weer wat meer bezig met make-up. Kijk jij mee naar het overzicht?

Geen foto's van zaterdag dit keer. Ik moest werken van 8.00u tot 17.00u en 's avonds kwam Danny bij mij slapen.
Zondag stonden we vroeg op (8 uur) om naar de Efteling te gaan. Het was een heerlijke dag met zelfs af en toe het zonnetje. Het was best druk maar toch hoefden we gelukkig nergens langer dan 45 minuten te wachten. 
Daarna gingen we eten bij een pannenkoekenrestaurant in de buurt van de Efteling, de Financiën. We hadden daar al een keer eerder gegeten dus gingen nog eens terug. Dit was mijn heerlijke dessert, een Bastogne toren.
Op maandag droeg ik mijn nieuwe laarsjes weer. Ze lopen heerlijk.
Bij Kruidvat is het 2 + 1 gratis op alle Kruidvat gezichtsverzorging en -reiniging. Ik ga deze producten lekker uitproberen.
Ik doe mee aan een winactie waarbij ik een Essie lakje kan winnen. Ik wil Sand Tropez heel graag hebben dus ik hoop dat ik win.
Zelf kocht ik vorige week ook twee nagellakjes van Essie. Die moesten natuurlijk nog wel even op de foto. Links Sew Psyched en rechts Bell-Bottom Blues.
Dinsdag kwam ook de Photo Diary #3 online.
Woensdag had ik weer een dagje stage. Ik baalde trouwens enorm dat ik m'n lipstick was vergeten. Altijd zitten er wel een paar in m'n tas en nu had ik die er net een paar dagen ervoor uitgehaald.
Ik doe mee aan de challenge van Esther en Elise om mijn nagels, op eigen tempo, te lakken met 10 kleurtjes van Essie. Een mooi momentje om mijn nieuwe nagellakje op te doen, Sew Psyched.
Paniek in de tent toen ik om 19.00 uur geen kaartjes kon bestellen. Gelukkig was het probleem heel snel opgelost. Zondag 13 december ben ik er samen met mijn zusje bij! Zie ik jou daar? Wij hebben er in ieder geval zin in.

Donderdagochtend liep ik al vroeg richting stage. Het ging weer eens regenen die dag dus ik ging met de bus. Vanaf de bus naar school is het dan nog een klein stukje lopen.
 De doelen wat betreft stappen worden deze week goed behaald. Alleen woensdag even een mindere dag. Maar ik ben goed bezig, al zeg ik het zelf.
Vrijdag kwam er weer een artikeltje online. Een review over mijn nieuwe lipstick van MAC. Heb jij 'm al gelezen?
Het was tijd voor een Make-up Of The Day, had ik even zin in. Highlighter en bronzer gebruik ik echt veel te weinig! Maar ik probeer meer te variëren met producten en daardoor pak ik ook weer sneller andere producten.

Zo dat was mijn weekje weer! Heb jij een fijne week gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen