dinsdag 22 september 2015

Photo Diary #3

Een dagje te laat, maar dat geeft helemaal niks. Een drukke week wat betreft school, eindelijk weer artikeltjes en naar het boekenfestijn. Kijk mee!

Zaterdag moest ik werken en droeg ik mijn nieuwe lipstick van MAC. Raad jij welke het is? Woensdag komt er een artikeltje online.
Op maandag kwam er eindelijk weer eens een artikeltje online. Dat was echt al veel te lang geleden. Ik ben helemaal happy met deze highlighter en gebruik 'm graag.
's Avonds ging ik lekker vroeg m'n bed in (om half 10), maar ik deed nog wel voor voor school. Ter voorbereiding van een college keek ik een e-college.
Woensdag begint met 0 stappen. Mijn doel voor die dag is 8000 stappen.
Dat haalde ik dik! Bijna twee keer zoveel. Op een normale dag loop ik dit niet, maar nu ben ik 's avonds nog een uurtje wezen wandelen met mijn vader.
Donderdag kwam er weer een artikel online, namelijk een personal life. Deze kun je hier terug lezen.
Vrijdag ging ik samen met vriendinnetje Kimberly naar het boekenfestijn in de Jaarbeurs. Omdat ik moet sparen voor de vakantie naar Malta, hield ik me behoorlijk in. Uiteindelijk kocht ik deze vier boeken voor €17,95.
Ik sloot de dag af met weer eens lekker lezen. Dat was namelijk veel te lang geleden. De challenge ga ik zo natuurlijk nooit halen...

Hoe was jouw week?

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee die is het niet.. Vrijdag komt ie online dus dan kan je zien welke het wel is!

      Verwijderen