maandag 5 oktober 2015

Photo Diary #5

Alweer de vijfde studieweek voorbij, wat vliegt de tijd zeg. Ik was blij dat we deze week nog lekker konden genieten van het zonnetje en ik ben weer lekker aan het lezen. Kijk mee naar afgelopen week.

Wat een verrassing, we beginnen weer met werken op zaterdag.
En weer een selfie, oeps. Eindelijk droeg ik mijn mooie lipstick van L'Oréal weer eens. Blake's Pure Red.
Maandagavond ging ik weer lopen met mijn vader. We liepen langs het water en dit vind ik een mooi stukje van mijn woonplaats. Daar moest natuurlijk een foto van worden gemaakt.
Dinsdag zat ik te wachten op de bus en dat vond ik helemaal niet zo erg. Ik zat namelijk lekker in het zonnetje.
Zaterdag lakte ik mijn nagels al, maar dinsdag gingen ze eindelijk op de foto. Dit mooie kleurtje is Take it Oustide.
Op dit moment ben ik Voor jou aan het lezen van Jojo Moyes. Ik ben benieuwd of ik ga huilen, zoals velen schrijven. Ik huil helemaal niet zo snel om verhalen, dus ik wacht het af.
Aan het begin van dit jaar stelde ik mezelf de challenge om 25 boeken te lezen. Inmiddels is Voor jou ook uit dus ik zit op veertien maar ik ben bang dat ik de challenge niet ga halen. Volgend jaar beter dan maar..

Het was best een fijne week. Gewoon een simpele schoolweek en verder niet te druk. Hoe was jouw week?

1 opmerking: