donderdag 8 oktober 2015

New In #4

Weer een nieuwe New In. Elke maand laat ik zien welke aankopen ik heb gedaan. Deze maand weer een aantal leuke kledingstukken, make-upproducten, boeken en meer. Benieuwd naar mijn aankopen? Lees dan zeker even door.

Allereerst een vestje. Simpel en comfortabel maar toch leuk door het kleine patroontje. Deze kocht ik bij Only voor €19.95.
Dit shirt kocht ik bij Vero Moda en ik ben echt dol op deze shirts. Ze zitten fijn en hebben een hele leuke print. Deze heeft leuke kleurtjes voor de herfst. Hij kost €21,95.
Een nieuw jeans! Daar was ik echt naar op zoek en deze zit heerlijk en ik vind 'm leuk. Ik wilde ik ook graag nog een nieuwe winterjas. Tadaaa, dit is 'm geworden. Zwart dus leuk te combineren met een heleboel sjaals. Beide zijn van Only en kosten €49,95.
Ik besloot mezelf een nieuwe lingerie setje van Hunkemöller cadeau te doen. Dit te leuke printje kon ik echt niet laten liggen. De bh kost €27,99 en de slip €14,99.
Bij Esther zag ik deze leuke oorbelletjes voorbij komen en ik was opslag verliefd. Mijn zusje scoorde ze voor me bij H&M. Voor 4 paar betaal je maar €4,95. De strikjes zijn mijn favoriet.
We schakelen over naar de beauty afdeling met lekkere budgetproof producten. Ik was wel eens benieuwd naar de verzorgingsproducten van Kruidvat. Om het nog goedkoper te maken waren deze nu 2 + 1 gratis. Normaal kosten de dag- en nachtcrème €1,50 per stuk en de doekjes €0,99. De kwasten van Essence had ik niet heel hard nodig, maar ze zagen er vooral heel leuk uit. De prijzen weet ik niet meer precies maar budgetproof zijn ze zeker.
Ici Paris XL had eindelijk weer eens de 40% korting actie op mascara. Ik wilde heel graag eens de Sumptuous Extreme Mascara van Estee Lauder proberen. Toen ontdekte ik dat deze set net zo duur was dus ik koos daarvoor. De normale prijs van de set of losse mascara is €29,00. Ik ging winkelen in Utrecht en daar heeft de Bijenkorf sinds kort ook een MAC counter. Uiteraard moest ik even een kijkje nemen en ik kon niet met lege handen naar huis. Ik kocht All Fired Up (review) voor €19,50. Nog meer geluk met kortingen. Bij Etos was er 30% korting op alle make-up en dus ook op Essie. Ik kocht Sew Psyched en Bell-Bottom Blues nu voor €7,00 per stuk.
Deze maand kocht ik vijf boeken, oeps. Eigenlijk valt dat bes wel mee, want het boekenfestijn was in de Jaarbeurs. Daar scoorde ik De verwende verloofde voor €3,99 en voor dezelfde prijs ook Mag ik je nummer even? Shopaholic naar de sterren kocht ik bij de Jumbo. Misschien een beetje gek maar hij lag daar voor €5,00 dus dat kon ik niet laten liggen.
Voor mijn kinderboekenverzameling kocht ik Mees Kees Op Kamp. Deze moet je echt wel hebben als je lesgeeft of zoals ik stage loopt in de bovenbouw. Deze kocht ik ook op het boekenfestijn en ik betaalde er €4,99 voor.
Het laatste boek alweer, ook van het boekenfestijn, is een receptenboek met smoothies. Er staan echt hele lekkere dingen in en dit is een soort motivatie om die blender uit het stof te halen.
De laatste aankopen zijn twee tijdschriften. De Linda. wordt steeds duurder en kost tegenwoordig al €5,95. Toch lees ik 'm erg graag en besloot ik nu om voor €7,99 een pakket te kopen met de Linda. meiden erbij.

Zo, dat waren mijn aankopen. Best wel weer wat, dus ik kan weer even vooruit zullen we maar zeggen. Wat vind jij de leukste aankoop? En wat kocht je zelf afgelopen maand?


2 opmerkingen:

  1. Oeeeh, je hebt leuke items gescoord meid! Dat shirt vind ik er heel tof uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te zien, je hebt veel moois en leuks gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen