maandag 26 oktober 2015

Photo Diary #7

Vorige week kwam er geen Photo Diary online. De site die ik gebruik voor de foto's lag buiten werking en de WiFi in de cottage werkte niet optimaal, helaas. Maar nu een Photo Diary met de foto's van mijn vakantie die ik op Instagram deelde.

Op vrijdag had ik mijn laaste stagedag van die week. Hier wachtte ik in de regen op de bus. Gauw naar huis, laatste spullen inpakken en op vakantie!

Lekker een weekje genieten bij Erperheide van Center Parcs. Op zaterdag gingen we naar Hasselt en 's avonds naar het Aqua Mundo.
Zondag was lekker een dagje zonder plannen, 's avonds gingen we even wat drinken bij het Grand Café.
Maandagavond gingen we bowlen en daarna weer naar het Grand Café. Danny en ik maken veel te weinig foto's samen, dus daar vond ik het wel weer tijd voor.
Tijd voor een cocktail en lekkere hapjes. 
Dinsdag gingen we uit eten bij Evergreenz. Een restaurant met buffet, lekker zelf pakken waar je zin in hebt. Daarna zaten we vol, ik deed m'n pyjamabroek aan en las Winter in New York uit.
Woensdag wilde ik graag lunch maken voor Danny. Wat ik eigenlijk wilde lukte niet helemaal omdat het brood te klein was. Nu we weer thuis zijn, is er vast binnenkort tijd voor een nieuwe poging.
Daarna gingen we een uurtje badmintonnen. Hartstikke leuk, maar pfoe wat had ik het warm gekregen. Meteen door naar het Aqua Mundo om af te koelen.
Op donderdag gingen we 's avonds lekker eten bij het Grand Café. Ik ging voor een uitsmijter en daarna een dame blanche. Mooie tijd voor weer een foto samen.
Vrijdag was de week weer voorbij, maar we zijn de hele dag nog gebleven. Tijdens het midgetgolfen ontmoette ik mijn prins. 
Het zit erop. Deze foto plaatste ik onderweg naar huis. Het park was leuk aangekleed voor Halloween, hoewel ik daar zelf niet zo veel mee heb. We hebben een onwijs leuke en gezellige week gehad. We hebben lekker kunnen genieten en uit kunnen rusten. Op naar de volgende vakantie maar weer!

1 opmerking: