donderdag 5 november 2015

Boektober - terugblik

Boektober, een initiatief van Dagmar. Meer mensen aansteken met de liefde voor boeken, de tijd nemen om lekker te lezen en weer in die flow komen. Dat klinkt leuk! Maar het druk zijn en er geen tijd voor 'hebben' komt ook heel bekend voor. Ik besloot Boektober aan me voorbij te laten gaan. Toch zag ik van alles voorbij komen op Instagram en ik werd aangestoken door Boektober. Ik las weer meer onderweg, maar ook op vakantie. Het resultaat laat ik je vandaag zien. Kijk mee!

Ik las maar liefst zes boeken uit in oktober. Waar haalde ik die tijd vandaan? Oké ik moet toegeven dat tweeënhalf boek daarvan op vakantie was. 
Voor jou is het eerste boek wat ik uit las. Een prachtig boek waar ik een artikel over schreef. 
Het tweede boek las ik als e-book. Eigenlijk las ik die tegelijkertijd met onder andere Voor jou. Soms is het makkelijker om onderweg te lezen op m'n telefoon of iPad.
Dan het bovenste boek van deze stapel. De verwende verloofde kocht ik op het boekenfestijn in de Jaarbeurs. Deze ging mee op vakantie en las ik daar uit.
Op 13 oktober kwam dit boek in de winkels te liggen. Na stage ben ik direct naar de Bruna gegaan en daar moest ze het boek nog voor me uit de doos halen. Geweldig boek! Ook hierover kunnen je lezen op mijn blog.
De zomer dat ik je vond is ook een e-book en deze is gratis. Ik was wel benieuwd en ik ben positief verrast. Lizzie van den Ham heeft ook nog een aantal boeken voor maar €0,99 dus ik ga zeker meer lezen.
Het zesde en tevens laatste boek is Alles of niets! van Gillian King. Zeker ook een aanrader!

Op dit moment heb ik het mega druk en is de flow er even niet zo. Toch probeer ik elke dag wel een stukje te lezen.


Hoeveel boeken heb jij afgelopen maand gelezen?

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel leuke boeken uitgelezen! Deze boeken zou ik stuk voor stuk ook wel willen lezen! Hou je mond & alles of niets spreken me het meeste aan! Je hebt wel echt veel gelezen zeg! Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou eigenlijk ook meer boeken moeten lezen. Het probleem is dat ik er niet echt tijd voor maak. In de zomervakantie is meestal wel mijn 'leestijd'

    BeantwoordenVerwijderen