dinsdag 10 november 2015

Photo Diary #9

De week is weer voorbij, tijd voor alle Instagram foto's op een rij. Een dagje Amsterdam, genieten van het fijne herfstweer en nieuwe producten. Vooral lekker genieten, ook van de kleine dingen. Kijk mee naar afgelopen week.

Weer eens wat anders dan een selfie, onderweg naar de AH om te gaan werken. Ik ben nog steeds zo dol op deze sneakers.
Ik ga eigenlijk altijd wat vroeger zodat ik nog even wakker kan worden met koffie.
November begint, de laatste volledige maand dat het herfst is. We mogen er nog even van genieten.
Samen met m'n ouders, vriend, zusje en haar vriend gingen we naar de Heineken Experience in Amsterdam. 
Midden in de route is er een stop waar je bier gaat proeven. Eerst proosten en daarna een grote slok zodat je niet alleen het bittere schuim proeft. 
Alleen maar liefde <3.
Bell-Bottom Blues van Essie. Een hele mooie donkerblauw lak met een fijne glitter.
Op internet zag ik de nieuwe Loving Blends producten voorbij komen. Ik was ontzettend benieuwd en ik ontdekte dat er nu 50 % korting is bij Kruidvat. Een shampoo voor blond haar die glans geeft past het beste bij mij haar, ik ben benieuwd.
Bij Big Bazar hadden ze weer een actie met Essie nagellak. Ondanks dat ze maar een paar lakjes hadden liggen, kon ik er toch twee scoren. Garden Variety & Sunset Sneaks.
Van Ici Paris XL krijg ik een cadeautje. €5,00 korting omdat ik mijn Privilege Pas nu drie jaar heb. Altijd leuk!
 Eén van de boeken die ik in oktober las. Het volledige overzicht van Boektober vind je hier.
Deze reinigingsmousse van Balea is heerlijk. Heel fijn om onder de douche te gebruiken en ruikt ook nog eens lekker.

Dat was het alweer. Heb jij nog gebruik kunnen maken van de Essie actie bij Big Bazar?

2 opmerkingen:

  1. Oh ik wist niet van de actie van bug bazar anders had ik wat nagellakjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah jammer! Maar ik was er een uur na openingstijd en toen hadden ze nog maar 6 of 7 lakjes liggen. Ook heel snel op dus! Ik denk dat er mensen voor de deur gestaan hebben, haha.

      Verwijderen