maandag 2 november 2015

Photo Diary #8

Afgelopen was een fijne week met mooie aankoopjes, een hoop stappen, zonnige foto's en eindelijk weer mooi gelakte nagels. Kijk jij mee?

De week begint natuurlijk weer met een dagje werken. Na ons weekje weg begon ik lekker om 10.00 uur in plaats van 8.00 uur.
Maandag liep ik even in Utrecht en daar ontdekte ik dit. Ik ben heel benieuwd wanneer die open gaat.
Thigh High van Essie. Een heel mooi donkerrood kleurtje voor de herst. Deze kocht ik laatst bij Ici Paris XL.
Tijdens ons weekje weg gingen we een dagje naar Hasselt. Daar ging ik naar Di Beauty & Care en daar kocht ik deze dingen. 
Nu mijn haar zo kort is, gebruik ik nog maar weinig shampoo en conditioners. Deze mini's nam ik mee op vakantie maar gingen niet op. Toen ik in bad ging, kon ik ze nog lekker gebruiken. Ze ruiken z├│ lekker.
Bij Douglas plaatst ik een bestelling. Er was namelijk 25 % korting op Clinique. De moisturizer heb ik eerder gehad in pot maar is er nu tijdelijk in kleine tubes. Ik heb er dus direct twee besteld. En de mini Chubby stick, te schattig om niet te kopen.
Eigenlijk was ik bang dat ik deze niet meer zou kunnen kopen. Al bij meerdere filialen was de blush uitverkocht. Uiteindelijk vond ik 'm bij Trekpleister nog, happy me!
Wachten op de bus die om 7.16 uur hoort te gaan, hij is werkelijk waar nooit op tijd.
Tijd voor een selfie! Over deze lipstick krijg ik zo vaak complimentjes en ik vind 'm zelf ook erg mooi.
Even een overzichtje van de week. Zondag was een dag waarop ik niet zoveel deed en zo'n 2000 stappen zette. De rest van de week ging wel lekker en behaalde ik de doelen. Woensdag een lekkere uitschieter doordat ik 's avonds nog een uurtje extra ging lopen met m'n vader.

Hoe was jouw week? Heb je nog een beetje kunnen genieten van het zonnetje?

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! De blush van Catrice heb ik ook, ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nagelkleurtje en de rode lippen staan je super!

    BeantwoordenVerwijderen